15 Mayıs 2011 Pazar

Papyonlı Kız :P



  






Gündüzleri güneş yüzünü gösterse de akşamları üşümeye devam ediyoruz :) Ben hala çoraplarımı çıkaramadım :P

Kışın pasını üstümüzden atabilmek için, cumartesi akşamı kendimizi dışarı attık.

Günün kombininde ise tercihimi pembe ve siyahtan yana kullandım.
Pembe üstü bir butikten aldım.Aslında ufak tefek butikleri gezmeyi seviyorum.İlginç ve her tarafta bulanamaycak parçalar çıkabiliyor.Bluzumun en çokta fiyongunu sevdim ^_^

Ve yine son zamanlarda severek giydiğim siyah ayakkabılarım.Bunlarla yollar bana vız gelir : P


Etek: Atmosphere(ingiltere-primark)    
Çorap: Katia
Papillon Üst: Bir butik'ten almıştım.
Çanta: Primark(ingiltere)
           


11 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

Bluzun çok şirinmiş canım,pembe-siyah uyumunu bende çok severim

esra dedi ki...

İzmirde akşamları hep böle serinmidir gündüz yaz akşam kış resmen...

reyhane dedi ki...

Selam Papyonlu kız,siyah pembe uyumun da şahane..

CMOS dedi ki...

çok şirin olmuşsun fiyonga bende bayılıyorum=)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Çok şeker olmuşsun. Pembe bluz ve siyah etek, fiyonkla harika tamamlanmış.

denizsaatcioglu.blogspot.com

caseyas dedi ki...

Bence fiyonk harika pembeyle siyah zaten süper oluyor.Sanada çok yakışmış.

http://www.dorelame.blogspot.com/

Giz dedi ki...

Canım her zamanki gibi çok zarif ve güzel görünüyorsun. Pembenin bu tonu ile siyahı hep çok uyumlu bulmuşumdur hele bluzunun üzerindeli papyonun kıyafete verdiği havaya bayıldım :) küçük butikleri ben de gezmeyi çok seviyorum herkeste göremediği orjinal parçalar buluyor insan :) çorap seçimin ve ayakkabılarını da çok beğendim kombinini çok güzel tamamlamışlar :))

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

güzel bir blog ve güzel bi kombin yakaladım.. gece gece daha ne olsun :))

pembe fiyonk dedi ki...

rebel: çok teşekkür ederim canım

esra: havalar bi garip napıcaz bilmiyorum :D

reyhane:selam sana da :D teşekkürler

Cmos:bu fiyonklarda olmazsa :P sevgiler

caseyas:güzel sözlerin için teşekkürler:)

giz:çok naziksin.özel parçalar çıkabiliyor gerçekten

pınar:çok merci canım.umarım blogtan keyif almışsındır.hoşgeldin :)

cemre dedi ki...

vız gelir mi dedin bakimmmm kıskandım ama:)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

beyaz corap kullanman güzel olmus, cok trend bu ara;)