16 Haziran 2011 Perşembe

Flormar True Color ruj - 12


Son dönemde atağa kalkan Flormar, ürün ve renk çeşitliliğini arttırarak muhtşem bir gelişme sağladı.
Özellikle rujlarının uygun fiyatı, renk çeşitliliği, yumuşak ve kokusuz dokusu ile benim vazgeçilmezim oldu.

True color 12 tam yazlık bir renk. Ne turuncu ne de tam bir mercan, ara tonlarda bir renk diyebilirim :) (ne anlatım ama :P )

kremsi yapısı ile dudakları dolgunlaştırırken, kokusuz olması ise benden tam not aldı .

sizde yüze aydınlık veren, yapış yapış olmayan bu tonlarda ruj arıyorsanız. Flormar True Color 12'ye bakmanızı öneririm.

fiyat: 10 lira gibi gibi  ^_^


10 yorum:

Nilla dedi ki...

Cherish-Ravishing arası bir tonmuş.Ben genelde iki ruju karıştırarak elde ediyordum bu rengi.Bayıldım buna,hem de ışıltılı değil,matımsı sanırsam

luzumsuzisleruzmani dedi ki...

çok güzel rengi ya tam benlik:D başka renk sürmüyorum nerdeyse:D

coco-jelly dedi ki...

cidden bir dolu şey üretmiş oje standındaki kız anlattı epey çok kaliteliler vs vs ama almadım bişey...gerçi bunun rengine bittim...öptüm:)

SEVDANIN DÜNYASI dedi ki...

Flormar aştı kendini zaten. Rengi de çok güzelmiş, güle güle sür :)

Hamide Tekin dedi ki...

süper bi renkmiş ki bu hemen alınabiliiiirr :D

esra dedi ki...

zaten yurtdışı alışveriş yasağından sonra yerli mallara geri dönüş yapsak hiç fena olmayacak renkte çok güzel tam benim rengim bir ruj :)

gözde'nin gözünden dedi ki...

flormar bu sene gerçekten çok başarılı... özellikle long wearing serisi süper, nemlendiricili filan...

pembe fiyonk dedi ki...

ziyaretiniz ve güzel yorumlarınız için teşekkür ederim <3

viva dedi ki...

flormar almanya douglas´lardada satiliyor canim ve cok seveni oldu burdada, cok kaliteli ürünler ve fiyatlari uygun, birde ambalaj isini daha güzel yapsalar dört dörtlük olacaklar : )

pembe fiyonk dedi ki...

ne kadar güzel.bizim yerli markaların yurt dışına açılması :)
evet ambalajlarının yeniliğe ihtiyacı var :)