2 Temmuz 2011 Cumartesi

Denizci Renkleri....


Veeee blogum ikinci yılını doldurdu.
3. yaşımızdan gün almaya başladık :) İlk kez  bu post  ile ''merhaba'' dedim blog alemine. İlk yorumun heyecanı 3.yılın başında da aynı tutkusunu korumakta.Beni 2 yıldır yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim *_*

Bu iki yıl içinde, Özel yaşantıma ait ince ayrıntılar vermediğim için mail adresime buna dair, sorular geliyor.Özet geçecek olursak,
 evliyim (geçen sene bu zamanlar evlilik telaşı vardı :) ) mükemmel bir eşe sahibim :)
çalışıyorum çok olmazsa da elimden geldiğince bloga vakit ayırmaya özen gösteriyorum.
yüzümü göstermiyorum çünkü bende, eşimde pek taraftar değiliz.zaten çalıştığım içinde istemiyorum.
ve son olarak İzmir'de yaşıyorum.

İzmir demişken, İstanbul'dan gelen davetiyeler için teşekkür ediyorum.Malesef üzülerek reddetmek zorunda kalıyorum.Tüm gün çalıştığım için gidip gelmem imkansız hale geliyor.
Yine de Pembefiyonk.blogspot'u önemsediğiniz için teşekkürü borç bilirim :)

gelelim kombinimize ( ^_^)

Bu hafta tatile ayrıldım nihayet ^_^ özellikle son bir aydır blogumla çok ilgilenemedim.Bloglarınızla da öyle :( en kısa zamanda ziyarete çıkacağım söz :)

 Elbisem aslında vintage diyebileceğim  türden.Geçen sene Londra'dan almıştım.Halen geçerliliği olan bu elbiseyi yaz günleri giymeyi çok seviyorum.zaten renkliliği çok seviyorum benn :)


Elbise: Londra'dan
tam olarak nereden aldığımı hatırlayamadım.



20 yorum:

Lulu dedi ki...

Elbisen pek bir cici. Yazdiklarinla seni biraz daha yakindan tanima firsati bulduk. Fotograflarda yuz gostermeme olayina katiliyorum ayni sebeplerden:)

sevda s. dedi ki...

Nice nice yıllara :)Ben hep öğrenci olduğunu düşünmüştüm nedense :) iyi olmuş özel hayat detayları
Elbise de çok şık.

Ayshenur dedi ki...

bayıldgım elbisen :)daha nice yıllar cnm bnmmmmmmmmmmmmmmm

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

marin renkleri ben de cok severim. Yüzünü gösterip gostermemk blog aleminde bir muaammadır. genelde sonunda herkes gosteriyor . ben de bunu farkedince saklamaya gerek yok demiştim:)

özge dedi ki...

yine çok şıksın canım,nice yıllara:)

Benden Bişeyler dedi ki...

nice yıllara canım takip etmekten büyük zevk alıyorum favorimse kombin postların söylemeden geçemeyecem elbise çok güzeeeel:)

pembe fiyonk dedi ki...

lulu: çok teşekkür
ederim cnm.ziyaretin için :)

sevda s.:çok mersi, hala öğrenci gibi duruyorsam ne gzel :) heheh

ayshenur: teşekkürler canııım <3

aysun k.:hehe belli mi olur belki ileride neden olmasın :) ziyaretin için teşekkkür ederim

özge:çok çok mercii <3

benden birşeyler:ee.. bende elimden geldiğince koymaya çalışırım :)

sevgilerr

Rococosh dedi ki...

kırmızı beyaz ve laciver biraraya gelince gerçekten karşı konulmaz oluyor çok tatlı elbisen pembiş fiyonkcuğummm

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

Harika! :) ben de blogunu yeni keşfettim. -severek takip edeceğim ehe.

Gök dedi ki...

blogun için nice yaşlara canım :)) kombinin pek şeker olmuş :))

deniz saatçioğlu dedi ki...

EWlbisen çok güzel, bayılıyorum ben denizci modasına.
Teşekkür ederim yorumun için de ayrıca. Yerdeki taşlar benim de çok hoşuma gitti Rodos ta, kilometrelerce birileri onları tek tek döşemiş öyle. Çok güzel.

İyi tatiller diliyorum sana.

www.denizsaatcioglu.blogspot.com

pembe fiyonk dedi ki...

rococosh: çok merci cnımmm

beni güney koreye uçur:ziyaretiniz için teşekkür ederim.hoşgeldiniz

gök:çok tatlısın canım, teşekkürler

deniz s.:teşekkürler canım.ayy hayran kaldım otaşlara.evdeki herkeslere gösterdim :)

Hamide Tekin dedi ki...

nice yıllaraaa ve de darısı başıma diyeyim... elbisen de çok güzelmiş o renkleri her zaman sevmişimdir...

luzumsuzisleruzmani dedi ki...

nice yıllara :)

Duygu dedi ki...

Canım kombinin çok tatlı,kırmızı lacivert birlikteliğine bayılıyorum.Veeee nice nice senelere:)Hep bizimle olman dileğiyle...

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

canı benim yaaa elbisen ne güzel öylee tam yaz renkleri:)blogunla nice uzun senelere....

pembe fiyonk dedi ki...

çok teşekkür ederim hanımlar

coco-jelly dedi ki...

canııııııım!daha nice nice güzel yıllara inş!darısı bize çok çok öpüyorum sarılıorum!

BeTwin Us dedi ki...

Tatlım navy renklerini dalgalı saç ile kullanmak inanılmaz yakışmış! :) hakkında yeni bir şeyler öğrenmek mutlu etti beni, yüzünü göstermesen de giydiklerinin kusursuz yakışmasını anlayabiliyor okuyanlar güzelim :)



http://betwinus.blogspot.com/

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Dolu dolu yıllara tatlım