9 Temmuz 2011 Cumartesi

Philippe Tournaire 'in Minik Evlerini Parmağında Taşı

  Philippe Tournaire' in Villa de Rêve (Dream House);  Fransız mücevherci Philippe, ''Rüya Ev'' isimli  ilginç koleksiyonunu sizlerle paylaşmak istiyorum.
  Dünyanın en ünlü evlerinden esinlenerek oluşan yüzükler, altın ve platinumdan işlenerek, mücevherlerle bezenmiştir. Hepsi çok hoş.. İnanılmaz bir yetenek ve bir o kadar göz alıcı!

fakat parmağanızda bu tasarım harikasını taşımak biraz külfetli.
şöyle demek gerekirse; yüzüğün fiyatı gerçek ev fiyatıyla aynı ^_^















15 yorum:

Guz dedi ki...

ay cok guzeller :)

Ms.Alonso dedi ki...

Meslek gereği şehir, tasarım, ev denince bakmadan geçmiyorum. En sevdiğim aksesuar da yüzük olunca bu post'a ba-yıl-dım! Özellikle ilk yüzük 1/500 çevre düzeni planını hatırlattı :) Müsadenle blogumda bu habere yer vermek isterim.

pembe fiyonk dedi ki...

güz: dimi ama :D

ms. alonso.tabii ki canım seve seve :)

Benden Bişeyler dedi ki...

harika aralarından birine sahip olmak isterdim doğrusu:)

sevda s. dedi ki...

Değişikmiş, bazılarını çok da severek takabilirdim :)

tubitos dedi ki...

harikalar bayıldımm !

Hamide Tekin dedi ki...

çok ilginçler ama ben almıyım :) germek evi tercih ederim:D

Benden Bişeyler dedi ki...

mimlendin canım:)

dikisdersi dedi ki...

tabiki aylaşabilirsin ,acı heppimizin acısı ,

modabulmacasi dedi ki...

harika yuzukler

pembe fiyonk dedi ki...

bende sizin kadar bayıldım kızlar :D ne orijinal durur dimi :D

The Wardrobe Stylist dedi ki...

Great pieces!!! Thanks for sharing. I am now following you, would love if you could follow me back :) Come by and see me at the-wardrobe-stylist.blogspot.com

Swift as Desire dedi ki...

cok guzeller

Duygu dedi ki...

Bunlar muhteşem:)

P.S dedi ki...

Supermis bayildim