19 Temmuz 2011 Salı

Tığ İşi Elbiseler

 2011'de revaçta olan ama sobahar-kışa daha güçlü damgasını vurmasını beklediğim dantel veya tığ işi elbiseler, zariflikleriyle göz dolduruyor.

Plaj elbiseleri olarakta tasarlanan bazı modeller şıklıktan vazgeçemeyenler için harika bir seçenek.

Yazlık aksesuarlar ile dantel elbiselerin içinde şık olunabilecek iken, bu sıcaklara benim gibi dayanamıyorsanız, malesef sonbaharı beklemek zorundasınız =)

Fakat bu güzelliğin kötü tarafı ise yanlış seçim sizi olduğunuzdan fazla iri gösterebilir.


























görseller alıntıdır

10 yorum:

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

ben alışamadım,sevemedim şu örgü-tığ elbiseleri...sanırım sevemeyeceğimde bilmiyorum ama bana çok alaturka geliyor..

sevda s. dedi ki...

Çok güzellermiş pembe fiyonk'cum :)
geçenlerde de Eda Taşpınar giymişti, en derin dekoltelisinden :)

Un peu de tenue ! dedi ki...

7inci resimdeki elbise çok ho$ :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

yavrus kışın giysek donarız yazın pişeriz ee ne ediciz .)

Hamide Tekin dedi ki...

Eva'nınkini çok beğendim :D

deniz saatçioğlu dedi ki...

Canım, teşekkür ederim güzel yorumun için, çok zarifsin.

Ben bayılıyorum bu elbiselere. Beyaz bir tane alıp, plajda bikini üstüne giymek istiyorum ama kafama göre bir tane bulamadım. ben bulana kadar da iş işten geçecek muhtemelen :)

www.denizsaatcioglu.blogspot.com

Giz dedi ki...

tatlım ben bayılıyorum bu tığ işi elbiselere ama ne zaman bir tane bulup denesem bir beden büyük gösteriyor sanki beni hevesim yarım kalıyor ve alamıyorum. Seçtiğin resimler çok güzelmiş gaza geldim yine bakıcam bu elbiselerden sanırım :))


http://gizliteras.blogspot.com/

P.S dedi ki...

Bu kis kazaklari cok moda bitane edildim bile:)

BÜTÜ dedi ki...

ayyy harika görünüyorlar... :)

pinar dedi ki...

ya mükemmeller ya hele son resme bayıldmm
http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/