23 Eylül 2011 Cuma

BALIK ETEK



Daha önceki yazımda da balık etekli bir kombin koymuştum.Bu yaz favori eteklerimdendi balık etekler. Bunu blazer ceketle kombinledim ve keyifle giydim.(farklı seyleri kombindemeyi seviyorum.Bir yünün üstüne saten bir parça, tütü eteğin üstüne spor bir t-shirt olabilir mesela), Umarım beğenirsiniz.Şimdi kalıbını çıkartıyorum farklı bir kaç renk yapmak istiyorum tabi vakit bulursam kumaş almaya.
Resimlerin görüntü kalitesi için kusura bakmayın lütfen.

etek: mango
blazer: mango kolunu terzime kestirdim
tshirt: zara


13 yorum:

Nilla dedi ki...

Çok zarif olmuş <3 Bu arada birkaç kalıp yayınlamalısın :))

fashıonable princess dedi ki...

Çok güzel taşımışsın en iyi yanı da basıc tişörtle beraber giymen olmuş :)

beijaa vintage dedi ki...

geçen sefer de söylemiştim balık etek senin fiziğine inanılmaz yakışıyo,daha çok tercih etmelisin. ayrıca bu kombinin de mükemmel olmuş,harikasın ;)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

bır ara amma modaydı veyıne moda guzel gunlerde gıyyyy:))

Sinejan dedi ki...

Balik etekleri unutmustuk bu kadar guzel hatirlamak iyi oldu, sana cok yakismis, herkes tasiyamaz bu etegi :) Rengide cok hos...

özge dedi ki...

ceketin çok güzelmiş canım....

Hamide... dedi ki...

çok yakışmış canım çok başarılı :))

motto dedi ki...

Kombinlerini artik heyecanla bekler oldum sekerim yaa.. Cok basarili.. ilham aliorum vallahi..

pembe fiyonk dedi ki...

nilla;teşekkür ederim.mutlaka yapmya çalışacağım :)

fashionable princess:teşekkür ederim güzel yorumun için

beijaa vintage:böyle hoş sözler duydukça insan daha bir mutlu oluyor.çok merci

kokoss kelebek: evet hatırlıyorum o dönemi:) şimdi tekrar geri dönüyor

sinejan:nostalji yaptım sizler için :) sevgiler

özge: teşekkür ederim :)

hamide:sevgiler ve teşekkürler:)

motto.çok tatlısın.sizler böyle yazdıkça ben fırsat buldukça eklemye çalışıyorum.teşekkür ederim:)

sevda s. dedi ki...

Çok hoş olmuşsun canım :)

*!*vanilya's dedi ki...

canım çok yakışmış ve balık etek kadar kalem eteklerde tam senlik kesinlikle!

rebeltakipte dedi ki...

ilk fotoğrafa bakınca ben üzerindekini ispanyol paça jean sandım ama etekmiş meğer,çok yakışmış :)

pembe fiyonk dedi ki...

sevda:çok merci canım

vanilya: kalem etek güzel fikir .)sağol tatlım

rebeltakipte: çok teşekkürler canım