4 Eylül 2011 Pazar

Bloggera Dünya Küçük ve Neler Yaptım?

Sizleri hep takip ettim diyerek başlıyorum.Ağustos ayında tek yazı girmişim.Beni Ayın en tembel Blogger'ı seçebilirsiniz ^_^

İşin aslına gelince bu yaz yorucu ve sıcaktı.Yeni yepyeni atılımlarda bulundum :)
Kendi iş hayatımın dışında tamamen moda'nın içerisinde yani mutfağında olabilmek için kursa başladım .:D




Sonra bir baktım Blog dünyası meğer ne küçükmüş.. Moda gezegeni ile kursta tanıştım :) İyiki de tanışmışım <3 Güzel ve keyifli bir tesadüf :)

Bunun dışında yine gezmelere çıktık :) Endülüs İspanya'sını keşfettik(Malaga,Granada, Sevilla, Cordoba ve son olarak Madrid) 
Birden fazla kültürü bir arada barındıran görülmesi gidilesi memleketler listesine mutlaka almalısınız.

Sonraki günlerde biraz İspanya'ya değineceğim.

5 yorum:

soareacarmen2007 dedi ki...

Happy times in Spain!

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

yaz ayı agostos bocegı ayı :)))) bundan sonra zevkle ızleyecegız desenıze:))))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

bebek yapma yaw keşke denk gelseydik tatlım. Helal sana daha önce leoparlı kombinlerimde, leoparın iyi kaliteli baskılı olanını severim diye yazmıştım bak kafalarımız aynı, budur! mucx

sevda s. dedi ki...

Hoşgeldin o zaman, yeni yazılarını bekliyoruz bir an önce :)

Swift as Desire dedi ki...

hoşgeldin bende tembel bir blogger oluyorum zaman zaman:)