29 Eylül 2011 Perşembe

Bourjois Volume Fast and Perfect Mascara

Bu maskara Türkiye'ye giriş yaptı mı bilmiyorum..eğer yaptıysa deneyin ve edinin derim :) Büyük görümcemin hediyesi olan bu rimel'i, daha önce görmediğim için sıradan birşey sandım.

Elime aldığımda titreşimli değil döner başlıklı olduğunu görünce denemem gerektiğini anladım.Meğer uzun zamandır aradığım maskara buymuş.Bir daha da kaybetme niyetinde değilim.

Bir kere döner başlıklı olduğu için, pilli diş fırçalarını kullanmak kadar kolay :) sadece kirpiğine tutuyorsun, o bir güzel kirpiğini doldurup, uzatıp, ayırıp ve en sonunda kıvırıyor.Tıpkı saç fırçası gibi tarıyor:) 
Ayrıca başlık döndüğü için fırça ucundaki boyayı eşit şekilde kirpiğe veriyor.

Fırça sapı üzerinde, ileri ve geri (içe ve dışa) dönme seçenekleri olduğudan dolayı sağ ve sol göze rimel sürme işini kolaylaştırıyor.




                                   


Yurtdışı indirimli fiyatı 15 avro



Konu ile ilgili videolar,

http://www.youtube.com/watch?v=yJHCe2YDooo&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=-4WVNNYrsJA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_i72K3NpjJg&feature=related



Gelecek yazı: Victoira's Secret stick allık



12 yorum:

viva dedi ki...

aaaaa nekadari degisik hos birsey, keske buralardada Bourjois satilsa bende sevdim bu markayi : )

MakyajAynam dedi ki...

Ben sordum bu ürünü, ''daha gelmedi'' dediler. Daha yı duyunca umutlandım, bizim buralara da gelir umarım. Güle güle kullan =)

Lulu dedi ki...

Pek guzel bir seymis. Hem ayiriyor, hem kiviriyor daha ne olsun:)

pembe fiyonk dedi ki...

viva:bildiğim kadarıyla boynerlerde Bourjois var canım.

Makyaj aynam:umarım gerlir tatlım.yani biteceğini/kuruyacağını bilmek çok kötü.ilk kez bir maskarayı bu kadar sevdim.umarım gelir.

Lulu.evet evet çok güzel.teşekkür ederim lulucum :)

özge dedi ki...

hem markayı seviyorum hem böyle pilli maskaraları,biran önce gelsin tr ye:)

viva dedi ki...

almanyada yokki boyner canim : ( Duydugum kadariyla kuzeyinde yine bulunuyormus bourjois markasi ama biz güneydeyiz bize bourjois mourjois yok ; )

pembe fiyonk dedi ki...

özge:bencede hemen gelsin :)

viva:ay çok özür canım.doğruya sen almanyadaydın.aslında almanya fransa arasında sıkı bir alışveriş var.neden bourjois yayılmamış hayret:S

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

gelmedı amalesef ama avrupada heryerde var ve cok ucuz :((( ınsalah gelrı ama emın olun tr fıyatı 80-90 olur :))

deniz saatçioğlu dedi ki...

aaaa harika bir haber bu, herkes hep mukemmel maskarayi arar ya, bu gercekten iyi fikir. Hemen bakip alicam gelmisse.

denizsaatcioglu.blogspot.com

sevda s. dedi ki...

Ben de çok merak ettim şimdi bu ürünü canım :)

pembe fiyonk dedi ki...

kokoss kelebek: haklısın canım.tr'ye 80liradan aşağı gelmez.

deniz s.:denizcim ben aradığım rimeli buldum.inşallah gelir.

sevda s:sevdacım bu kadar güzel maskaranın gelmesi şart :)

İğne İle İplik dedi ki...

aaaaa çok değişik bir şeymiş :o