8 Eylül 2011 Perşembe

Maxi etek-Mavi gömlek

İspanya postlarını hazırlarken araya bir tane kombin yerleştireyim dedim.Ne zamandır yapmamışım.

Sahiller İzmir'e çok yakın olduğu için ( en yakını 20 dakikadan başlıyor) nedense pek tatilden sayamıyorum :P sanki kapı önüymüşde, şehirden hiç ayrılmamış gibi hissediyor insan :) işte bu sebeple Sahil postlarını belki çok sonra yapabilirim.

Avrupa'da (İspanya) bu sene hardal renk hakimdi.tabii rahat dururmuyum Türkiye'de çok yayılmadan ben hemen bu renkten edindim :)
Elbiselerde beden problemi yok.hatta ülkemizde fazla çeşidi olmayan çok şık büyük beden abiyeler vardı.şimdilik bu kadar..ayrıntılı bilgileri önümüzdeki günlerde bol bol anlatırım :P

Bu yaz maxi eteklere acayip sardım.Ara ara ufak değişiklikler yapıyorum eteklerde.
Belimede şalı dolayınca, efil efil pek bir rahat oluyor.



     Etek: Mango (ufak değişiklikler yaptım üstünde)
     Gömlek: Zara
     Çanta:?


15 yorum:

motto dedi ki...

Canim bayildim kombine...sal fikri de super....

Emilie Trend dedi ki...

Cok cool bir kombin olmus... Kemerin etegi ve gomlegi butunleyisi cok hos!!! ;))) xxx

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

maxi eteklerı hıc begenmem ancak buna bayıldımmmmmmmmmmmmmmm

Dürr-i Yekta dedi ki...

etek harikaymış çok güzel, iyi günlerde giyinin

civciv dedi ki...

etegini cok sevdim cnm, kemerinle harika bir sey ortaya cikmis <3


sevgiler

cemre dedi ki...

etek çok hoş kemerle çok güzel durmuş

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

şalmı? harikasın şekerim ya bayıldım kombinine son trend ve çok asil durmuş mucksluyorum seniiii

The Shopping Detective dedi ki...

Bu şal fikrini hemen deneyeceğim. :) Çok hoş görünüyorsun.

PAPIS STYLE dedi ki...

Valla bu maxi etekler herkese yakışmıyor.Bir Kezbanvari oluyorlar ama sen de çok beğendim.Çok şık durmuş çok ciddi söylüyorum.Sevgiler...

http://papis-style.blogspot.com

pembe fiyonk dedi ki...

motto:teşekkür ederim canım :)

emilie trend:beğenmene sevindim :)

kokos kelebek: bende ilk başlarda yakıştıramıyordum.sonra alıştım .)

düri yekta: teşekkürler tatlım :)

civciv:bende de sevgiler canım :)

cemre:çok merci .)

pembe bakteri: evet şal canım :) teşekkürler

The shopping dedective: mutlaka dene canım eminim seveceksin :)

papis style:beğenmene sevindim canım.benimde en korktuğum o tip durmasıydı.madem beğendin şimdi daha severek giyerim :9

güzel yorumlarınız için teşekkür ederim hanımlar :)

sevda s. dedi ki...

Canım, çok hoş olmuşsun, çok beğendim
Ne giydim postlarını özlemişim :)

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim sevdacım, bende özlemişim :)

darkolivee dedi ki...

çok şıkkkk, şal fikrini çok beğendim...

teşekkürler...

Trendydolap dedi ki...

Evet kemer gomlek cok uyumlu olmus

http://trendydolap.blogspot.com/

cadınagme dedi ki...

ay içimi açtın sabah sabah<3