26 Eylül 2011 Pazartesi

Siyah ve Dore


Yoğun geçen tempolu bir dönemdeyim.Yolun çok başında olsamda biçki-dikiş işleri yavaş yavaş beni sarmaya başladı.Giymek güzel fakat üretmek daha da güzelmiş.Tasarlayan, üreten blogger arkadaşlarımı şimdi daha iyi anlıyorum.

Geleceğe dönük hayallerim var.. Tabii bunların hepsi hayal şimdilik :)
Yolum uzun biliyorum..etek kalıplarını öğrenmeye başladım.Sırada pantolon ve en zoru gömlek var.Üstesinden gelebilirim inşallah!

Gelelim kombinimize; Üzerimdekiler hazır giyim.Herhalde en iyi renk kombinasyonlardan biridir Dore ve siyah.Özellikle dore kemerlerin verdiği hareketi seviyorum.




Çantam  siyah ve dore olduğu için tekrar siyah ayakkabı ile boğmak istemedim.Yine vazgeçilmezim olan leopar desen babet ile kombinledim.


Bu sezon oldukça moda olan dantel detaylı kıyafetlerin verdiği romantik havaya bayılıyorum.
                                                               Umarım beğenirsiniz kombinimi :)



Pantolon: Bershka
     Dantelli bluz:Topshop
            Çanta: Mango (eski sezon)
Bileklik:Yurtdışı
Kemer: Mango
                     Ayakkabı: Yurtdışı ganimetlerinden


25 yorum:

civciv dedi ki...

ilk resim dergiden alinmis gibi ! Bomba bir kombin olmus <3 cantana bayildim !


sevgiler
civciv

SWL dedi ki...

cnm şık ve çok tatlı olmuşşsun. Kemer ve çanta uyumunu sevdim;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

çok tatlı olmuş uyumu canım kolyende gözümden kaçmadı çok şeker ;)

Zeynep dedi ki...

bu kombin beğenilmez mi :) çok hoş siyahın asaleti ile dorenin birleşimi süper kesinlikle ;)

sunas_schminktisch dedi ki...

çok şıksın canım...ben senin giyim tarzını çok beğeniyorum keşke daha sık kıyafet postu yapsan.bu konuda yeteneğin var ,zevk sahibisin,neyi ne ile, hangi rengi hangi renk ile kombinleyeceğini çok biliyorsun.giyim konusunda iyi olan çok az türk blogger var ve bu iyilerden biriside sensin kesinlikle!

xcelis dedi ki...

Kemerin çantan süper uyumlu olmuş zaten siyah üzerinde ayrı bi asil duruyor.İyi haftalar.

suhuba dedi ki...

Hoş olmuşsun. Yakışmış. Dikiş zor ama dediğin gibi keyifli. Kursamı başladın?Cicilerinide bekliyoruz.

Giz dedi ki...

Canım siyah ve dorenin uyumu benim de vazgeçilmezlerimdendir. Çok asil ve zarif bir havası var, leopar babetlerine ve pantolonun modeline de bayıldım tatlım çok güzel taşımışsın kombinini :)


Giz’li Teras

pembe fiyonk dedi ki...

civciv:ne güzel bir benzetme olmuş teşekkür ederim:)

SWL:teşekkürler canım:)

My Princess:hehe o kolye eskidir.. hatta yüzüktense dAha çok bu durur BENİMLE:) çöp adamlar meşhur olmadan eşimle benim simgem gibi birşeydi :) düğün kartımızdan çay bardaklarımıza kadar çöp adam mevcut bizde .)

Suna:canım çok teşekkür ederim güzel sözlerin için.böyle bir kategoride beni değerlendirmen çok özel.seninde bloga dönmeni bekliyorum :)sevgiler

xcelis:kesinlikle siyah bir başka :) sevgiler

Suhuba: evet canım hatta temmuz sonlarında başladım.henüz kalıp çıkarıyorum.. ara ara kayınvalidemin makinesi üzerinde düz etek gibi basit dikişleri
yapıyorum.

Giz:senin kombinler kadar olmasada bende birşey uydurmaya çalışıyorum :) teşekkürler güzel sözlerin için canım

özge dedi ki...

çantana bayıldım canım :)

fashionist dedi ki...

iki rengi ben de çok kullanırım sen de çok yakıştırmışsın ikisini canım ;)

http://cansansalmoda.blogspot.com/

Hamide... dedi ki...

çok şık olmuşsun canım çok zarifsin:))

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

tam da sezona uygun
siyah ve dore

sevcan dedi ki...

çok uzun zamandır post yapmıyordun ama dönüşün harika olmuş:)3 kombinine de bayıldım ama siyah-dore açık ara önde...bu arada daha önce hep sormak istemiştim ama öyle kaldı saç rengini tam olarak öğrenebilir miyim?bu ara yumuşak bir kahve tonu arayışı içindeyim...kombin post larına ara verme lütfen:))))

viva dedi ki...

cooooook güzel olmus kombin, ful puan veriyorum : )

essu dedi ki...

pantolunun sekli cok hoş ve kombin bence cok güzel:)

http://trendydolap.blogspot.com dedi ki...

çanka ve kemerine bittim tatlım.Sitene bayıldım seni müsadenle listeme ekledim.
sevgilerimle

fashionra dedi ki...

çanta ve ayakkabına bayıldım.
Seni listeme ekledim.
Sevgiler

sevda s. dedi ki...

çook şıksın canım. Bluzuna çantana babetlere bayıldım :)

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederşm güzel yorumlar için.sevgiler

sevcancım kuaförde boyattığım için tam bilemiyorum kuaförüme emanet ediyrum saçlarımı.küllü çikolata mıydı tam hatırlayamıyorum canım :/

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

kesinlikle en sevdiğim siyaha en çok giden doredir ve lamedir bebek on puan otur .)

pembe fiyonk dedi ki...

uuu..on puanımı alıp oturuyorum :) teşekküler

FerahFeza dedi ki...

Harika bir kombin yapmissin,kemer ve cantaya bittim ben ^__^

lemon blossom dedi ki...

her zamanki gibi şık ve zarifsin :)

pembe fiyonk dedi ki...

ferahfeza:sevgiler canım

lemon blossom:çok merci canım.