6 Ekim 2011 Perşembe

Avon Meme Kanseri ile Mücadele


Avon, Meme Kanseri ile mücadeleye destek vermek için bildiğiniz gibi kataloğunda, yıllardır ufak tefek takı-toka vb. ürünler satmaktadır.

Elimden geldiğince, Avon'un yardım ürünlerinden almaya özen gösteriyorum...Çıkardığı özel ajandadan alarak sevdiklerime hediye ettim.

Es geçtiğimiz böylesi önemli bir mevzuda, 3-5 lira vererek, daha doğrusu bir kola fiyatına alabileceğimiz ürünlerle, yarınlara, kendimize destek vermiş oluruz.







(Daha önceki yazımda meme kanseri ile ilgili özet bir yazı yayınlamıştım.)




Her 8 kadından biri yaşamı süresince meme kanserine yakalanmaktadır. Erken teşhis edildiğinde ise meme kanseri hastalarının %95'i hayatta kalmaktadır.


                                 Unutmayın erken teşhis hayat kurtarır!





Avon 6.meme kanseri yürüyüşü 9 ekim 2011 pazar günü,
saat:13,30 
yer:Ortaköy meydanı.
ayrıntılı bilgi için tıkla









italik yazı ve logo http://www.avonmemekanseri.com/  adresinden alınmıştır
ilk logo: google görsellerden alıntdır





4 yorum:

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

canım çok güzel konuya değinmişsin! tebrik ederim seni ve duyarlılığını

seda dedi ki...

çpk güzel bir paylaşım teşekkürler :)

sevda s. dedi ki...

Ben de almaya çalışıyorum bu ürünlerden, hem zaten fiyatı da uygun, bir de çok şekerler zaten. Telefon süsü, ajanda ve aynası var. Ve aynası özellikle çok şeker. 6549872 tane alıp herkese hediye mi etsem :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

paylasım ıcınnn tesekkurlerrrrrrrrr