14 Ekim 2011 Cuma

Richard Burbridge (Moda Fotoğrafçısı)

 İngiliz asıllı olan Burbridge, hırslı ve başarılı moda fotoğrafçısıdır.
Sıklıkla Harper's Bazaar, Numero ve Vogue dergileriyle çalışıyor.Geçtiğimiz birkaç yıldır ''Design bible i-D''nin fotoğrafçılığını yapıyor. Burbridge, mükemmeliyetçi olduğu kadar futuristir.

Aynı zamanda ünlü isimlerin (Sean Penn, Iggy Pop, Alexander McQueen, Vivienne Westwood  ve Jeremy Scott) portre fotoğraflarıyla da bilinen Richard Burbridge,Vivienne Westwood, Givenchy, Armani, Gucci ve Calvin Klein gibi şirketlerin reklam fotoğrafçılığınıda yapıyor.

Fotoğrafları ya çok renkli,ya siyah beyaz yada havai.


































görseller alıntıdır


12 yorum:

Dürr-i Yekta dedi ki...

profesyonellik böyle birşey..

Giz dedi ki...

Fotoğrafçının kadrajını ve styling’ini çok beğendim canım, ışık ve renklerle ne güzel oynamış! Euginio Recuenco’yu da tavsiye ederim, çalışmalarında masal temalarını işleyen bu sanatçının da kareleri büyülüdür :)


Giz’li Teras

essu dedi ki...

çok güzel resimler , resimlere bakmayı seviyorum.futuristik Tarzını beğendim burbridge nin.

pembe fiyonk dedi ki...

Durr-i Yekta:değil mi insan hayran kalıyor.

Gizli teras: evet evet tatlım senin blogunu kurcalarken görmüştüm :) hatta bezelye prensesi masa üstü yapmıştım :)

Essu:bende seviyorum böyle resimlere bakmayı.tarzı olan fotoğrafçılar bir başka oluyor.

BÜTÜ dedi ki...

Allahım ne güzel fotoğraflar öyle bayıldım hepsine ...

sevda s. dedi ki...

Ne kadar güzel fotolar, bayıldım :)

Trendydolap dedi ki...

surreal bir fotoğrafçıymış perspektifini sevdim :)

http://trendydolap.blogspot.com

ESRA dedi ki...

harika fotolar ben moda çekimlerini çok seviyorum... moda fotoğrafçısı olmayı isterdim doğrusu;)
http://editorist1783.blogspot.com/

ESRA dedi ki...

harika fotolar ben moda çekimlerini çok seviyorum... moda fotoğrafçısı olmayı isterdim doğrusu;)
http://editorist1783.blogspot.com/

Gizem Dalyan dedi ki...

son kare harika. :)) http://the-lizard-queen.blogspot.com/

moda dedi ki...

çok başarılı fotoğraflar

selin dedi ki...

fotoğraflar gerçeten çok başarılı