1 Ekim 2011 Cumartesi

Tığ İşi Elbisem : Koton

Daha önceki yazımda tığ işi elbiselerden bahsetmiştim.Riskli olsada -kalın ve orantısız gösterebilir- denemekten kendimi alamadım.




Geçenlerde kuzenimizin bekarlığa veda partisi vardı.Eğlence kızlar arasında olunca, daha bir cesaretle giydim elbisemi.En azından mekan-kişi sayısı belliydi :)

    Havalar serinlemeye başlarken, deneme sürüşüne çıktım elbisemle ^_^



Kiremit Tonlarında olan elbisemi, dore dolgu topuklu ayakkabı ile kombinledim.Aksesuarımı baykuş kolyeden yana kullandım.
Beğenerek aldığım dolgu topuklar, kesinlikle gecenin kurtarıcısı oldu :)




                               Resim kalitesi için özür dilerim.Mekanda çekilen fotoğraflar karanlık ve çok net olmadığı için eve dönünce alelacele telefon ile çekildim.Bitik halimden anlaşılıyordur :)
Çantam yine doreydi.                              
                                                          
                                                      Umarım Beğenirsiniz ^__^


Elbise: Koton
Ayakkabı: Nine West
Kolye: Koton
                                                   

20 yorum:

New York Lover D. dedi ki...

Tığ işi elbiseleri normalde hiç beğenmem ama uzun olunca harika olmuş ve çok yakışmışşşş :)

http://newyorklover-d.blogspot.com/

Dürr-i Yekta dedi ki...

bu elbiseyi giymek için fizik lazım ya, 5 gr fazla yağın olmayacak maşallah sende de çok güzel durmuş,

MELEXY dedi ki...

Yarın blogumuzda olacak ilk hediye çekilişine mutlaka katılmalısınız! :)

Sevgiler..

http://melexy.blogspot.com/

özge dedi ki...

canım çok yakışmış elbisen, herkese bu model yakışmaz :)

hande ne yapıyor? dedi ki...

wuhuuu fiziğine inanılmaz yakışmışş!!!

suhuba dedi ki...

Bence sen elbiseyi çok hoş taşımışsın :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

uww çok güzel bir elbise bu. Sen de güzel taşımışsın!

sevda s. dedi ki...

Wuuuu, su gibisin canım. Çok yakışmış elbisen, ayakkabılarına da bayıldım :)

pembe fiyonk dedi ki...

çok teşekkür ederim hanımlar güzel yorumlarınız için <3

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Bebeğim riskli olduğu doğru ama çok güzel taşımışsın :)Aksesuar seçimin cuk oturmuş :)

i-life's blog dedi ki...

kesinlikle çok yakışmış hep cesaret et böyle :)

madammoda dedi ki...

Bu elbiseyi herkes giyemez ama sana çok yakışmış bence ;))

j.d. dedi ki...

Çokk güzel olmuş canım, bence daha sık giymelisin ;))

Trendydolap dedi ki...

çoook beğendim. sandaletlerinle özellikle çok başarılı olmuşşş.

http://trendydolap.blogspot.com/

xcelis dedi ki...

Elbise üzerinde ne kadar hoş durmuşşş yaa bayıldım
iyi haftalar

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

annem herkese yakışmaz taşsın ondan yani .)

İğne İle İplik dedi ki...

Sende güzel durduğu kadar bende dursa 7/24 giyerdim elbiseyi:))) Baykuş çok yakışmış, zaten uzun kolyeler hep ayrı bir hava veriyor:)

essu dedi ki...

valla incecik görünüyorsun süper yakısmıs herkese yakısmas bu tarz elbise☺

fashiONözge dedi ki...

valla bana olmazdı sende enfeeesss olmuşş :))

coco-jelly dedi ki...

canımmm çoook yakışmış ya maş fiziğin nekadar güzel ben çok beğendims ende duruşunu harika olmuşsuuun öpüyorums eniii ve o krem allığıda ck beğendim vs açılsa keşke ah ah nerden alıciiz yahu=)