4 Ekim 2011 Salı

Victoria's Secret Stick Allık

Victoria's Secret'ın Türkiye şubesi açacağı haberini, blogger arkadaşlarımızdan duyduk.Yasaklamanın olduğu bu dönemde, Türkiye'de olmayan markaların burada şube açmasını veya aracılıkla gelmesini umut ediyorum.

Bu post uzun zamandır taslaklarımdaydı.Madem böyle bir söylenti var..Victoria Secret'a ait bir ürünü tanıtmadan olmazdı.Belki yurtdışına gideceklere de küçük bir tavsiye olur :)

Geçen kış Victoria's Secret'ta gezerken dikkatimi çeken ''denemekten zarar çıkmaz'' diyip çantama attığım bir üründü.
iyiki almışım diyorum...

Ürün gördüğünüz gibi stick şeklinde,



bu şekli, pratikliği açısında en büyük avantajı.
*Ruj formunda bir allık olmadığı için dağıtmakla uğraşmıyorsunuz.
*Ve diğer markalardaki krem/köpük allıklar gibi hemen dağıtması gerek bir ele de ihtiyacınız yok...


*Yine en sevdiğim özelliklerinden biride toz/sıkıştırılmış allıklar gibi toz toz durmuyor.
*Ayrıca krem allıkların verdiği tabaka görünümü yok.



(birkaç kat sürülmüştür)

*Rengi yoğun görünsede, stick olduğundan dolayı kendiliğinden eşit şekilde ince renk bırakmakta.
*Şeklinden dolayı, hiç uğraşmadan -yanağa sticki çek ve bırak- Hatta at çantaya, fırçaya gerek yok.

*Ürünün yanakta görünümüne gelince; ciltle bütünleşip, pudralaşan bir görünüme geçiyor sanki.



*Bunun rengi Mon cherry, elimde bebek pembesi gibi duran bir tane daha vardı.o çoktan hediye oldu :)

*çok hoş bir kokusu var.Uzun süre yanaklarda tatlı bir kokuya sahip oluyorsunuz.

Migreni olanlar korkmasın, baş ağrıtıcı, mide bulandırıcı notalara sahip değil.Hatta kısa bir süre sonra burun kokuyu fark etmiyor.


 VS Türkiye'de şube açarsa ve sizde VS mankenleri gibi utangaç yanaklara sahip olmak isterseniz, ben ''alın'' derim



17 yorum:

Curcunam dedi ki...

Ne güzelmiş yahuuu bende istiyorum utangaç yanaklar :))

www.curcunam.net

viva dedi ki...

ya victorias secret ürünleri hic yok almanyada, nerden siparis verebilirim onuda bilmiyorum, böyle bloglarda cok hosuma gidiyor cremleri parfümleri vs öyle bir satan yer acilsa bir cok sey denerim galiba : )Bu ürünü mesela kesinkez alirdim, nekadari güzel duruyor : )

İğne İle İplik dedi ki...

Ya gelsin gelsin ama makul gelsin ne olur:) H&M'i pazarda 5 liraya bulup sonra aynısını mağazada 20den başlayan fiyatlarla görmeye bu yürek dayanmıyo, o cillop gibi sütyenleri, şekerleme gibi makyaj malzemelerini görünce kriz geçirebilirim:))

makeupwithstyle dedi ki...

Çok güzel gözüküyor, kullanımı da oldukça pratikmiş :) Türkiye'de de VS açılacak, ama tabii her ürün satılır mı orasını bilemiyorum :)

pembe fiyonk dedi ki...

Curcunam:Diğer rengi verdiğime pişmanım :P

Viva:benim bildiğim kendi sitesinden sipariş verilebiliyor.burada yasak olduğu için ancak aracı firmaları beklemek zorundayız.

İğne ile İplik:öyle haklısın ki açılsa bile el yakacağı kesin :S

makeupwithstyle:Bu kadar bekleyin vaken n'olur getirsinler :)

fashiONözge dedi ki...

hmm not ettim tesekkürler paylaşım için canımm:)

j.d. dedi ki...

Ben baylıyorum bu ürüne, bebek pembesi vardı bende nasıl güzeldi..Ama her güzel şey gibi oda bitti:(
Şimdi VS'nin açılmasını dört gözle bekleyenlerdenim bende ;D

madammoda dedi ki...

Huhuww süper görünüyor, VS TR'ye gelse de alsak hemen ;))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

utangaç yanaklara sahip olmak haha yerim seni zilli ya

suhuba dedi ki...

Selam,
Güzel bir ürüne benziyor. Bu arada yorumlara bakılırsa artık buradada açılması şart olmuş. :)

Trendydolap dedi ki...

hımm dikkatimi çekti doğrusu. İnş açılır da bizde bu nimetlerden mahrum kalmayız :)

http://trendydolap.blogspot.com/

essu dedi ki...

açsada şube, adanaya açmas:D napalım bizde bakarak yetiniriz kikii yada adanada bu ürün tarzı ürün bulursam hemen kaparım :)

Miriam Stella dedi ki...

this post is faboulous! great!
see the MIRIAMSTELLA'S BLOG! al follow me, if you like it! i have the dayly outfit for you!
kisses
MIRIAMSTELLA (FROM ITALY)

http://isfashionmypassion.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Yagli ciltler icin uygunmu acaba, cok parlama yada sivilce yapabilirmi, tesekkurler
Derya

sevda s. dedi ki...

Ben de utangaç yanaklara sahip olmak istiyorumm :)
Devir yurt dışına gidemezsen bile yurt dışına gidenlere upuzun bir liste verme devri :) Birilerine aldırcaz artık :)

pembe fiyonk dedi ki...

fashionözge:rica ederim canım

j.d:bebek pembesini verdiğimde aslında pişmanım :)

madammoda:di mi :))

stil direktörü:napiim öyle değil mi :)

suhuba:bence de artık açılsın.yoksa kendimi bir dolaba tıkılmış gibi hissediyorum :)

trendydolap:kesinlikle hem fikirim :)

essu:öyle deme belki sanal alışveriş olur ülke içi.ben öyle hayal ediyorum :)

derya:yağlı ciltlere uygun olduğunu düşünüyorum.cildim sivilceye elverişli herhangi bir sorun yaşamadım.

sevda s.:sorma canım.bavul ticareti dönemine geri mi dönüyoruz ne?:(

Xoxo dedi ki...

hem rengı hemde stick olması cok hosss cok begendm bu urunu bulunca hemen alcamm :)