19 Kasım 2011 Cumartesi

BOOTIES
















You should definitely get a pair of booties this winter if you want to keep up with the fashion.You can combine them with anything you like, cuz they go with any pair of jeans,skirts,dresses.

I already have two pairs of booties,but still can't help thinking of them.I hope I will post my style with booties soon,- at me earliest convenient :) I hope they give you an idea before going shopping.

Eğer modaya ayak uydurmak istiyorsanız, bu kış mutlaka yarım botlardan edinmelisiniz.
Bu botları herşeyle kombine edebilirsiniz... her türlü kot pantolon, etek ve elbiseyle uyum sağlıyorlar.

Bende 2 tane olmasına rağmen {ki, frenlemek için kendimi ikiye sabitledim :)} hala onları düşünmekten alıkoyamıyorum.Umarım yakında-en uygun olduğum zamanda- yarım botlarla kendi stilimi postalayacağım. Umarım bu görseller alışverişe gitmeden önce size fikir verir.

7 yorum:

motto dedi ki...

3. Ve 4. Modeli begendim en cok..
Ben de H&M den aldim kahverengi suet bi botie.cok begenmistim,bugun giydim ilk kez ama mahvoldum hic rahat degillermis yaa..
Bu arada canim senin sayfandanda duyurabilirmisin blog bulusma onerisini.. Senin daha cok takipcin var ya daha ilgi cekebilir belki de...

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

ayyyy fiyonkcumm naptın sen yaa kahrettin beni bu botlarla böööööö hepsinden istiyorum hepsinden bööööööö

sevda s. dedi ki...

Bootieleri o kadar beğeniyorum ki her gördüğüm modeli ayrı seviyorum, şu anda benimde kendimi tutmam sonucunda 1 tane var ama 3 e çıkarma gibi kötü planlarım var :)

Berna dedi ki...

blog'uma pembe fıyonk cok yakısır =)cok ıstıyorum =)

http://www.bernabozkurt.com/

pembe fiyonk dedi ki...

güzel yorumlarınız için teşekkür ederim kızlar.bende bayılıyorum bunlara :)

Giz dedi ki...

2. karedeki siyah yandan dekolteli bootieleri modcloth'da görüp saatlerce düşünüp başka bir bootie söylemiştim hala da pişmanım :// leoplar bootilerin en en güzel modeli vepa 64'te indirime girmesini bekliyorum hem modeli hem de deseni harika (bu desen zordur bazen kalitesiz durabilir ama bu cidden güzel) tatlım ;)

Nerwen dedi ki...

lacivert + altın sarısı olan çok güzel ya. Tabii leoparlarin yeri de ayrı ^^