26 Kasım 2011 Cumartesi

Clinique ile Meme kanseri Mücadelesine Destek



Anahtarlık ucunda takılı ayna ve üç renk gloss kimin hoşuna gitmez ki!
Hatta gelirinin yüzde 10'u MEMEDER'e özel projelerde kullanılmak üzere Clinique tarafından bağışlanacak.

Meme kanseri farkındalık ve bilinçlendirme kapsamında, kendinize veya sevdiklerinize harika bir hediye olacaktır.
Clinique Long Last Glosswear SPF15 Sadece YKM mağazalarında!

Fiyat:29.70 TL

http://www.ykmden.com/7GTX010000-YKM-OZEL-MEME-KANSERI-RUJSETI-P121140C4781.aspx

7 yorum:

motto dedi ki...

Bugun Kemeralti'na gittik bi arkadasimla,ugrayamadim ykm'ye.
Cok hos bi seymis bu canim yaa..
Senin bu hassasiyetine de ayrica tebrikler canim...

essu dedi ki...

çok begendim ben :P

pembe fiyonk dedi ki...

@mottocum inanamıyorum bende dün kemeraltındaydım :)

@bende bende :)

sevda s. dedi ki...

Fiyatı da uygunmuş. Kullanışlı ve anlamlı bir yılbaşı hediyesi olabilir :)

pembe fiyonk dedi ki...

sevdacım kesinlikle.bence harika bir hediye olacaktır :)

Liz dedi ki...

Yorumun icin cok tskr ederim ! Bencede iyi bir hediye Fikri ;)

Giz dedi ki...

YKM'ler uzak bana ama yolum düşerse hayatta kaçırmam, Boyner'lerde de olsa keşke dedirtti bana ama çok güzel, şık ve anlamlı bir çalışma olmuş tebrikler clinique'e ;)