23 Kasım 2011 Çarşamba

İzmir'li Bloggerlar Bi'bakın Buraya // Ve Ordan Burdan

Sevgili Motto, İzmir blogger buluşmasını gerçekleştirelim diyor.. Katılmak isteyenler Motto'nun blogunu ziyaret etsin.
http://motto-motto-motto-wwwmotto.blogspot.com/

zamanı bana uyarsa seve seve katılacağım:)

Gelelim ordan burdan mevzulara,

Şu içinde bulunduğum birkaç hafta çok yoğun geçiyor.Ne bloga yazabiliyorum ne de size iade-i ziyaret yapabiliyorum.Feraha çıkınca hemen ziyarete geleceğim :)

Fotoğraf makinemi de bulamıyorum.. bu sebeple Essu'cuğumun çanta mimi yarım kaldı.Yazıları hazır olduğu halde fotoğraf bekleyen postalarım bekliyor.Offf neyse...

Kumanda panelinden 24 saat yenilenen dergi tadında blogları okumak ne kadar zevkli olsa da Blogger'ın işinin, aylık dergi çıkaranlardan daha zor olduğu belli.


Zaten eskisi gibi mecmua da almıyorum.Birkaç sayfa ürün tanıtımı, bir röportaj derken reklamlarla külçeşelen dergiler yerine, gün içinde birden fazla yayın yapan, blogunu devamlı güncel tutan arkadaşları okumak, aylık dergileri okumaktan daha zevkli..
Bütün Blogger arkadaşlarımın emeğine sağlık.





Yazdan kalma bir fotoğraf :) Makine olmayınca, bit pazarına nur yağmış misali eski fotoğraflar değere bindi gözümde ^__^


23 yorum:

İlknur dedi ki...

arkadandaki gri flash zannımca bizim araba :)) ayy çok güldüm :))

pembe fiyonk dedi ki...

hahah bende arabanın kişisel haklarını korumak :P için karaladım :D sevgiler canım

♔Joveland dedi ki...

forummmm :)

pembe fiyonk dedi ki...

eveeet :))

motto dedi ki...

Pembe cim supersin....
Sen kendin icin uygun olan zaman dilimini belirt...oradan yola cikalim iste...talepler arttikca ortak payda da bulusmak icin cabalariss...
Optum cok.(not:sen bu yaz maxi etege takmistin dimi;) ama cok cici kombinler yapmistin bize..bu resim onlari hatirlatti)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

sefanız olsun şekerim havalar güneşli olunca insan ne giyse iyi hissediyor değil mi? mucx

Hamide... dedi ki...

yaa ufff ben de izmirde olmak istiyorum :((

~♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥~sinemella~♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥~ dedi ki...

iyiki paylaşmışsın bu kombin ne tatlı olmuş oyle çantanda ayrı güzelll :*

FidoLand dedi ki...

ne güzel yazmışsın,aynen dergiler artık reklam panosu gibi,reklamdan fırsat kalırsa görüntü paylaşıyorlar :) umarım bir an önce makinana kavuşursun,eteğinin rengine de bayıldım :)

viva dedi ki...

ne iyi ediyorsunuz, simdiden size iyi eglenceler ; )

civciv dedi ki...

canimmmm yaz havasi estirdin bana vallah :) ne güzel ettin <3

sJ dedi ki...

renk uyumu çok güzel, içim açıldı :)

essu dedi ki...

canım benim etegin cok güzel :)
aynen benimde dergileri okumaya zamanım yok :) bloglar daha canlı okuyorsun ögreniyorsun paylasıyorsun ve geri dönüşüm var :) sıcak kelimeler sözler dageri paha biçilemes :P
mim önemli degil canım sen ne zaman müsait olursan ozaman yap sıkısma yani :P mucukssss

sevda s. dedi ki...

Yazı özledim
Hem ne güzelsin sen öyle, çantana eteğine bayıldım.
Fotoğraf makinana üzüldüm, inşallah bulursun :(

pembe fiyonk dedi ki...

Motto:Canım ben şimdi için en uygun gün cumartesileri.bir mani çıkmazsa katılırım canım.hatta pembefiyonk.hotmail.com'dan ulaşabilrsin bana:)

Stil Direktörü:Sağol edicim..eski fotolara talim ediyoruz:)

Hamide:Her zaman beklerim canım.gel bereaber gezelim:)

Sinemella:çok teşekkür ederim :)

Fidoland:Kesinlikle canım Bloggerlar Dergilere taş çıkarır:)teşekkür ederim inşallah bulurum.

Viva:çok teşekkür ederim <3

Civciv:asıl sen çok tatlısınnn <3

Sj:teşekkür ederim nazik ziyaretin için.

Essu:aynen canım blogların yerini tutmuyor son dakika gibi öğreniyoruz herşeyi:)

Sevda s:canımcım inşallah bulabilirim.teşekkür ederim beğendiğin için:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ne güzel bir etek canım, çok beğendim. Bence mahsuru yok, yazdan kalma fotolar, şu karanlık günlerde içimi açıyor, ne güzel :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim denizcim beğenmene sevindim.

want more fashion dedi ki...

etegin cooook tatli rengide öyle !

fashionra dedi ki...

sana katılıyorum.bloglar çok daha keyifli.söylemeden duramıcam kobinin harika olmuş....

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim hanımlar kendim birşeyler yapmaya çalıştım .)

Giz dedi ki...

Tatlım pembe, petrol yeşili kontrastı ne kadar da yakışmış :) kolyene ve clutch'ının metal aksamlarına bayıldım canım benim bu yazdan kalma kareler içimi ısıttı resmen :))

cemre dedi ki...

kombine bayıldımmmmmmmmm

the bircan dedi ki...

Bende izmirliyim yeniyim benim bloguma da beklerim ;)