9 Kasım 2011 Çarşamba

Leopard

I am sure you all know how much I love leopard print clothes. I want to buy whatever I see in leopard print: :) 
Of course I 've recently bought a lot of leopard print pieces. In this winter leopard print seems to be fashionable.
Here below I want to share my favourite leopard print shoes, scarfs, fur jackets, sun glasses, bags . I hope you like them. 
Those who like leopard print, Enjoy the pics.

Eminim hepiniz leopar desenli giysileri ne kadar sevdiğimi biliyorsunuzdur. Leopar deseni ne zaman görsem almak isterim :)
Tabi ki bu  mevsimde de bir sürü leopar desenli parça aldım.Öyle görünüyor ki leopar bu kışta çok moda.

Aşağıda beğendiğim leopar desenli ayakkabı, gözlük, atkı,çanta resimlerini paylaşıyorum.Umarım beğenirsiniz.
Leopar severler, Keyfini çıkarın ^_^























13 yorum:

Hamide... dedi ki...

uvvv hepsi çok güzelmiş ama fuları ayrı bir sevdim ben :)

Dürr-i Yekta dedi ki...

şalı sevdim, diğerleri daha cesur kıyafetler.

sevda s. dedi ki...

Eskiden pek sevmezdim, fazla frapan, cüretkar falan gelirdi bana. Ta ki geçen seneye kadar. Şimdi bayılıyorum ama hala tek bir parçam bile yok leopar desenli, o ayrı :)

İğne İle İplik dedi ki...

Bu sene moda olduğu nasıl belli; ben ki leopar hiç sevmem şimdi hoşuma gidiyor:)) Ama ben gizli detayları seviyorum mesela içi leopar kürklü bir ayakkabı gibi...Gerçi bu örnekler de aklımı çalmadı değil:)

cerenim.com dedi ki...

H&M ' de bu yıl leopar deseninden yana. Ben en son Ordning&Reda ' dan bir sırt çantası aldım severek kullanıyorum....

BÜTÜ dedi ki...

lv sal favorim canim bende almistim inanilmaz kullanisli :)

BeTwin Us dedi ki...

Bu post beni ilk kareden itibaren ele geçirdi tatlım :) o kocamaaan leopar gözlük süpermiş :P bir kez daha emin oldum ki ben de leoparın her çeşidini çok çok seviyorum, özellikle çantalarda kullanımı ayrı bir güzel geliyor bana :)) çok keyifli bir post olmuş fotoları özenle inceledim canım! ;)


BeTwin Us

essu dedi ki...

kimin botlarını ve şallarını cok begendim a o babetide sölemeden gecemiciim :P
canım bende mimin var ♥

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

Offfffffff hepsi de harika

MINI'S DESIGN IDEAS dedi ki...

YA HAKKATEN BEN LEOPARI SVEMEYE BAŞLADIM...YAŞALANIYOMUYUM NE?BAYILDIM SÜPER HEPSİ :)

Nerwen dedi ki...

ben de leoparı çook seviyorum ama başkasının üstünde :)) hep almaya niyetleniyorum, ardından bırakıyorum elimdekileri. giyince bütün bakışları üzerime toplayacakmışım gibi geliyor :) sanırım şal, yüzük vs gibi aksesuarlarla başlamam gerek :) güle güle kullan hepsi çok güzel özellikle şallar :)

Moda Kulisi dedi ki...

leopar ugg'lar güzelmiş

http://moda-kulisi.blogspot.com/

pempe gönlüm sende dedi ki...

ben leoparın detaylarda kullanılmasını çok seviyorum, çok göze batmadan tadında:)