30 Kasım 2011 Çarşamba

PUT SOME ORANGE ON YOU !



                                                            







I, once didn't like orange,  bought a few pieces, two weeks ago and It seems that I got used to seeing this color around me. So just because of this, here above I just want to share some pics above.
Don't need to talk about the pics, because they talk for themselves.I hope you guys like it.
 I  advice that you should buy something orange immediately

Bir zamanlar turuncu sevmeyen ben. iki hafta önce turuncu bir kaç parça aldım.Öyle gözüküyor ki etrafımda turuncu görmeye alıştım.Yukarıca bir kaç tane resim paylaşıyorum.Resimler hakkında konuşmaya gerek yok, Her şey ortada...Umarım sizde beğenirsiniz.
Bence bi an önce turuncu bir şeyler almalısınız :,)


12 yorum:

Hamide... dedi ki...

tenin esmerse turuncu gerçekten başarılı bir renk seçimi oluyor bence...

fashionable princess dedi ki...

Benim erkek arkadaşım turuncu rengi çok sever ben de önceden aynı senin gibi pek haz etmezdim kendisinden dolayısıyla da giymezdim hiç ama bu sezon harika şeyler var ben de sevgiliminde gönlü olsun diye turuncuya yöneldim artık:) resimler de ççok şık Rachel Bilsonun ceketini sevdim.Sevgileeer

Dürr-i Yekta dedi ki...

bende giyimde turuncuyu pek tercih etmiyorum ama kendine uyan tonlarında birşeyler giyebilrim sanki, güzel duruyormuş :)

Trendydolap dedi ki...

turuncuyla oluşturulmuş tüm kombinlere hayran kaldım

http://trendydolap.blogspot.com

essu dedi ki...

aynen canım bende dün gittim kotondan koyu sarı mont aldım :) yakında fotograf ceker cekmez paylasıcam :) cok begeniyorum bu renkleri sende cok iyi etmissin :P

sevda s. dedi ki...

Ben de daha çok sevmeye başladım bu rengi, güneşi hatırlatıyor bana enerji veriyor :)

motto dedi ki...

Turuncu bu sezon cok var.ben pek kullaniorum diyemem ama,Burbery'nin turuncu kabani benim olsa hic fena olmazdi.
Ayrica bu Blake denen kiz ne giyse oluo ya..farkindamisin pembecim ?
Opuorum cok seni..

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

sevrım turuncuyu ama pek gıymem

pempe gönlüm sende dedi ki...

baştan aşağı turuncu olmak değilde detaylarda kullanmak çok hoş bence:)

BeTwin Us dedi ki...

Bir zamanlar ben de turuncu (başkalarında sevsem bile) hayatta giymezdim ama son zamanlarda hep elim gidiyor, eskiden sıkıcı gelen bu renk şimdi enerjik ve iç açıcı geliyor canım :) karelerden açık ara favorim Blake Lively, çok güzel taşımış bu rengi ;)

Modayadairhersey dedi ki...

aynen bende ya.. turuncuyu sevmeyen ben turuncu hırka aldım:)bu arada fotoğraflarda victoria beckham'ı beğendim.

http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

Lorena dedi ki...

Lovely pics!!
Kisses
http://www.lookladymode.com/