10 Aralık 2011 Cumartesi

FIAT 500 by GUCCI









As part of Gucci’s 90th anniversary celebration this year, Gucci creative director Frida Giannini  has customized the iconic Fiat 500, or as it’s known in Italian,  “cinquecento.”  in collaboration with Fiat’s design office.

 Throughout the sporty car, you’ll find distinctive Gucci elements starting with our iconic green and red stripe, which runs along the exterior and also appears inside on the seats, gearshift, carpet, and seatbelt.

As for me, I like it anyway. How it happents that just a green and red stripe changes an ordinary black car so much.

Gucci nin 90. yıldönümü kulamalarının bir parçası          olarak Guccinin kreatif müdürü Frida Gianni Fiat'ın tasarım ofisi ile işbirliğiyle bir ikonik Fiat 500, ya da İtalyanca olarak bilinen "cinquecento" , özelleştirdi.

Sportif araba boyunca, dış boyunca uzanan ve aynı zamanda içinde koltuklar, vites, halı, ve emniyet kemeri'nin üzerinde Gucci'nin ayırt edici elemanları olan ikonik yeşil ve kırmızı şeridi bulacaksınız .

Bana gelince,herhalükarda sevdim bu arabayı. Nasıl olurda sadece kırmızı ve yeşil şerit sıradan bir siyah arabayı bu kadar değiştirir.




9 yorum:

Dürr-i Yekta dedi ki...

harikaaa bir arabaaa bayılıyorum buna :)

cerenim.com dedi ki...

cok iyi yaa

sevda s. dedi ki...

Üffff bayıldım ama ben buna :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

gercektennnnnnnnnnnnnnnnnnn cok begendım harıka

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

bazı sıkıntılardan dolayı blogumun adını degıstırdım benı ıhmal etmeyın olur mu :)))kaybolmadım buradayım

http://kelebegingozunden.blogspot.com

Eva dedi ki...

AMAZIIIIIIINGG!! ♥_♥
I follow your blog now


xoxo
Happiness Everywhere♥

BeTwin Us dedi ki...

Kesinlikle süper bir iş birliği olmuş bir fiat bu kadar mı güzelleşebilir diye şaşıp kalıyor insan :) ben de çok sevdim gucci ile makyajlanmış fiat 500leri tatlım :)

Bouquet de Fleurs dedi ki...

Fiat 500´ü cok seviyorum, bu Gucci Modellini gecenlerde dergide görmüstüm - sahane gözüküyor :)

http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

Gamze dedi ki...

fiat 500 cook hos bır araba :)