1 Aralık 2011 Perşembe

JUST A QUİCK POST!

 
Unfortunately,this picture is from summer, too.Because I have been terribly busy and ill for the past 2 months
.. in love with Autumn colors,anyway
    The only thing I hate right now is having fallen ill. That's the part that sucks!
Hope you guys don't mind.



Malesef bu resimde yazdan kalma.Çünkü geçtiğimiz iki aydır çok meşgül ve hastayım.
veee yinede sonbahar renklerini seviyorum.Şu anda nefret ettiğim tek şey hastalanmak.
Umarım kusura bakmazsınız...

















19 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

soyle bı pantoloun bulamasım ya
marka ne
gomlegın rengı guzelmiş

Hamide... dedi ki...

bu tarz en sevdiğim tarzdır... ayırca geçmiş olsun canım...

motto dedi ki...

Canim yaa.. Hastayim derken ciddi bi durum yok umarim...
Merak ettim.
Lila gomlegede bayildim ayrica.

fashionist dedi ki...

çok şık olmuşsun keşke bir kaç foto daha koysan :)

http://cansansalmoda.blogspot.com/

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

geçmiş olsun kuzumm kıyamam hemen iileşde taze postlar yayınla:)
çantana bayıldım bu arada

Grace dedi ki...

cool ama sık tarzını cok ama cok begendım :)

fashionable princess dedi ki...

Geçmiş olsun:)

beijaa vintage dedi ki...

senin giyim tarzını ve vücut tipini çok beğeniyorum,harikasın :)

Lulu dedi ki...

Canim cok gecmis olsun.Umarim en kisa surede iyilesirsin

sevda s. dedi ki...

Geçmişşş olsun, özlettin kendini, apacil şifalar diliyor ve tam burada bekliyorum seni :)

pembe fiyonk dedi ki...

kızlar hepinize teşekkür ederim... grip oldum:) toparlanamıyorum. birde içinde bulunduğum yoğun tempo... en yakın zamanda iyileşecem inşallah....

MadamB Fashion dedi ki...

Üstündeki rengide süper kendide. Ayrıca çantada çok hoş. Kombinini beğendim :)

Sinejan dedi ki...

Hem rahat hem şık sevdim...

Sinejan dedi ki...

Hem rahat hem şık sevdim...

BeTwin Us dedi ki...

Salaş ama rengi duruşu ile kendisini belli eden gömleği converse ile kombinleyip, clutch ile kullanınca nasıl da o spor hava şıklaşmış :) çok beğendim, yazdan da kalsa bu güzel kareleri görmek çok hoş tatlım :))) Dilerim kışı hastalıksız ve o yoğunluğu en kolay atlatacak şekilde geçirirsin canım, çok çok geçmiş olsun ://

Nerwen dedi ki...

Eğer yapmaktan hoşlanıyorsan; mimlendin :)

http://nerwen44.blogspot.com/2011/12/odullu-mim.html

Ayshenur dedi ki...

ayy aynı bluzdan benmde var esmere de ayrı bi yakısmıs cnm salaş tarzın cok hos:*

essu dedi ki...

gecmis olsun canım :) bence cok hoş olmuş , hastalık senden uzak olsun ♥

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

tarzn cok seker olmus cok begendımmmm super super