26 Aralık 2011 Pazartesi

A Personal Apology for You

.
Bir arkadaşımın gönderdiği keyifli birşeyi ben de sizlerle paylaşmak istiyorum.




Açılan sayfaya isminizi yazin (soyadi olmasin, sadece isminizi)ya da sevdiğiniz bir ismi yazın ve de yüklenmesini bekleyin, yükleme bir dakika kadar sürüyor ama ortaya harika bir şey çıkıyor..


This is so cute. Please type in your name when you go to this site, it is
amazing..It takes one minute to load.



Umarım beğenirsiniz.

http://www.obtampons.ca/apology

14 yorum:

Junkhead dedi ki...

Amanıııın süper bayıldım hahahaaa :D

Sevgili Blog dedi ki...

çok güzelmiş paylaşım için teşekkürler :) ama beni bırakıp giden adamı affedemeyeceğim şekerim hıh ;)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

:))))))))

kozmetik deneyimleri dedi ki...

çok tatlıııı

çekilişime herkesi beklerim
http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

sunshine dedi ki...

harikaydııı=)) tam moralim bozukken dinliyordum yüzüm güldü.teşekkürler..

Hamide... dedi ki...

ayyy hemen yapmalıyım çok severim böyle sürprizli şeyleri beeennn :D

Hamide... dedi ki...

yaptım... allahım nasıl güzel nasıl mutlu etti bu adamcağız beni sağol paylaşım içinnn :D

pembe fiyonk dedi ki...

Evet, Hamidecim ve Sunshine'cım: bende öyle işte sıkılmışım bakınyodum bir iş arkdaşım göndermiş hmhm bir bakıyım dedim .. çok hoşuma gitti. beğendiğine sevindim.
Sevgili Blog : Haklısın canım: kendi adını yaz boşluğa sana söylenmiş gibi hisset:) öyle daha iyi hissettiriyo canım.)))
Junkhead , kokosh Kelebek, Kozmetik Deneyimleri: beğendiğinize sevindim...

zeys dedi ki...

Aaa bayildim ben bunaa:)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

elbisem kokum dedi ki...

ayyy bayıldım sanal alemden sevdiklerimize yollayabileceğimiz süper bir hediye oldu izninle linki alıp maille sevdiklerimle paylaşmak isterim
mutlu yıllar!

pembe fiyonk dedi ki...

elbisem kokum: tabiki canım.beğendiğine sevindim:)

Zeynepcim: beğendiğine sevindim. çok hoş değil mi?

Adsız dedi ki...

ben bu çalan parçayı kimin söylediğini merak ettim bilen varsa yazabilir mi parçanın ismini de istiyorum çok etkileyici

Bouquet de Fleurs dedi ki...

Pembe Fiyonkcum, cooook tskrlr tatli yorumlarin icin :) Bende takibe aldim seni ;)

sevgilerle

www.bouquet-defleurs.blogspot.com

reyhane dedi ki...

Ben de denedim, çok hoşş, merci