16 Ocak 2012 Pazartesi

Çarşıdan Aldım 3 Tane Eve Gelince Battım!

Golden globe postlarının arasına giren kara kedi misali araya sıkışmak istedim :)
Kırmızı halı tadında olmasa da, asfalt yollardan size birkaç kare sunayım :P

Neyse efendim dönelim kendi haberimize..O gün her şey çok masumca başlamıştı :) Akşam yemeğini dışarıda yemek için, görümcem ve bizi ziyarete gelen kız kardeşim ile İkea Forum taraflarına gittik.

Şekil 1 :)

Kahverengi-yeşil kombinim, ceket kombinim.
Vintage görünüme bayılıyorum <3






 Aksesuarım




Ojelerim :)



 Kol detayları,



Yedik içtik derken.. iş, mağazaları gezme işine geldi. Deichmann'a girene kadar, kendimce oluşturduğum ve söz verdiğim bir totemim vardı.sözde Şubat'a kadar dişimi sıkıp hiçbir şey almayacaktım.

O an bana ne oldu bilmiyorum :) en son kendimi kasadan çıkarken hatırlıyorum.
Bazen ''kızlar birliği Gezisi'' bana iyi gelmiyor :) -bu çok güzel oldu, şu da çok güzel  oldu derken, bir gaflet anında kendime yenildim ^_^

Şekil 2:
İkisi yazlık. yaza kadar bekleyeceğim artık :S

 



Lacivert ve altın sarısı babetlerim




  


ve son olarak
Mac forumda:)


Kazak:Topshop
Etek:Mango
Çizme:hotiç(eski sezon)
Ceket:Koton
Clutch:Mango



42 yorum:

capriceline dedi ki...

İzmir kızı işte hemşehrim benim harikasın... bir de ne olacak bizim bu ayakkabı hastalığımız? ne güzel papi onlar renkliye bayıldım,rahat mı peki?
hemen uğramalıyım deichman'a...

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan canım :)

naki dedi ki...

ayakkabılar harıkaymısssss güle güle kullan..yenı sezon türkiye ye geldı mı kı,bi de fiyatı nedır?

Gelin adayı dedi ki...

Güzel günlerde giy şekerim. Beni kırmızı halı postları hiç açmıyor zaten :) Alınmayacak gibi de değiller. Ayakkabıcılardan uzak dur bi daha :)

kova kadınıyım ben dedi ki...

hahaha o ayakkabı bana da subat ayında dogu gunu hediyesi olmak için bekliyo :)
cok guzeller gercekten ve 60 lıraay hiç bi sey
ama o babaetı bulamadım maalesef :(
zevklerimiz aynı imiş

Hamide... dedi ki...

birbiri ile aynı olan ayakkabılarını çok sevdim canım ya güle güle giy ayrıca kombinin de çok şık :D

Ayshenur dedi ki...

iide bunlar alınmazda naplır topuklu ayakkabılara bttiiimmm nolur post yap cnm bununla görelim bu güzelligi buaradaasırı Şıksın yani :)

Lulu dedi ki...

Aldigin renkli ayakkabilara resmen bayildim. Deichmann'da ben boyle bir ayakkabiya denk gelmemistim. Sahane bir parca. Gule gule kullan canim

sunshine dedi ki...

ayyy bayıldımmm o ayakkabıların rengi ne kadar güzel hepsini güle güle iyi günlerde giyin tatlım=) senin ojenle kazağının uyumuna kol detayına küpelerine hepsine ayrı bayıldım..<3

Moda Sihiri dedi ki...

Çok güzel ayakkabılar, güzel günlerde giy ;))

http://modasihiri.blogspot.com/

pembe fiyonk dedi ki...

Capriceline:bilmiyorum artık koyacak yer bulamıyorum desem :)
tatlım şöyle evin içinde birkaç kez ayağıma geçirdim rahat gibiler platformundan dolayı.

Özge:teşekküler canım.

Naki:teşekkür ederim.bilemiyorum ki yeni sezon mu?rafların arasında buluverdim:))

Gelin adayı:sorma canım:) bir daha asla diyorum ama ne zamana kadar:)

Kova kadınıyım ben:evet evet dışarıda iki katı bu tip ayakkabılar.işte deichmann iyide biten bir daha zor bulunuyor.

Hamide:çok sağol canım.

Ayshenur: tatlım güzel sözlerin için teşekkür ederim.babetlerle kesin olursa diğerleri belki bahara gibi:)beni takip et bebeğim :))

Lulu:bende bilmiyordum bu ayakkabıyı.raflara öylesine bakarken gördüm çok gerilerdeydi.teşekküler

Sunshine:beğenmene sevindim tatlım.öptüm
<3

moda sihri.teşekkürler.sevgiler

viva dedi ki...

vay süslü seni, cok güzel kombin olmus : )

BAKTERİiiiiii dedi ki...

AAAAAAAA TOPUKLULARA BİTTİM PEMBİŞİM YA BEN NEDEN HİÇ DENK GELMEM BÖYLE ŞEYLERE ACAYİP KIL OLUYORUM BAK.EN KISA ZAMANDA GİDİLİP BAKILACAK.....

Dürr-i Yekta dedi ki...

etek ve çantaya bayıldım çok güzel ikiside, renkli yeni aldığın ayakkabıda çok güzel iyi günlerde sağlıkla gyiin canım

reyhane dedi ki...

Oh oh sefan olmuş..

Sayın KARACA dedi ki...

İşte bu yaa MAC formda açılacak demek. daha geçen hafta içimden geçiriyordum süper bir haber oldu bu yahu :) bu arada gerek o gün giydiklerin gerekse aldıkların mükemmel :)

mamba dedi ki...

ya kısım sen delimisin o ayakkabılar orda bırakılırda öksüz gibi çıkıp gidilirmiydi hiiç aferim iyi yapmışın hiç vijdan yapma yazın çıkarır çıkarır giyersin hem bende şimdi gidip alıcam o rengarenk olandan aşık oldum sanırım:))

pembe fiyonk dedi ki...

Viva:çok teşekkürler canımm

Bakteri:Sorma canım ya,böyle denk geldim.koş bak kalmaz sonra:)

Yekta:beğenmene sevindim tatlımm.bakalım yaz gelse diye bekliyorum.

REyhan:sevgiler bitanem

Sayın Karaca:nihayet açıyorlar.alsancak trafiği yüzünden gidemiyordum bu iyi oldu.teşekküler

Mamba:dimi ama iyikide almışım :)sizler beğendikçe daha mutlu oluyorum.sende al yazın giyeriz bak :)

milky dedi ki...

1. başlığa çook güldüm :)

2. ayakkabılarına bayıldım. Özellikle ıkıncinin rengi beni mest etti.

3. Kombin çook cici olmuş. Bu eteklerden giyenlere nasıl ımrenıyorum. Bana olmuyor yaa uyduramıyor. Beceremiyorum :)

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Seçimler çok zevkli,renk uyumunu çok beğendim.

lillarelli dedi ki...

Kombin ve ilk ayakkabılara bayıldımm:)iade-i ziyaret yapıyım dedim:))

ChunLi Beauty dedi ki...

ohhh maşallah ne güzel cicilerr almıssınn! güzel günlerde kullan canım :)

zeys dedi ki...

etegıne bı de cantana bayıldımm cnmm. renklerı en sevdıgım renklerr.. yenı aldıgın o yazlık ayakkabılarda da cok fena gozum kaldı. gule gule gıyy :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Elifinelizi dedi ki...

amanın kazağın kol detayına ve ojenin renklerine bayıldım .
Ayy yok yok o turuncu , pembe , kırmızı , morun dansına bayıldım asıl galiba :)
çok güzelmiş yeni cicilerin yaza beklemek en zor kısmı olsa gerek :D

mod ask dedi ki...

Kombin şahane,aldıkların ondan da şahane...Yeşiller,kahveler çok yakışmış canım,oje-kazak-küpe uyumuna bayıldım.Ayakkabılarından renkli ve kahve olanına bittim.Güzel günlerde giy,zevkli kızsın vesselam:)öpüyoooreee

pembe fiyonk dedi ki...

Milky:bence sanada yakışır gözün alışkın değildir canım.beğenme sevindim..

İçimden geldiği gibi:teşekkürler güzel yorumun için:)

Lillarelli:ben teşekkür ederim.

Chunli:teşekkür ederim canım.daha güzelleri senin olsunn:)

Zeys:tatlımmm feda olsun sana canımm:)teşekkürler yorumun için.

Elifnelizi:teşekkürler canım.şimdi içim daha rahat.

Moda ask:kuzum walla sizler beğendikçe daha mutlu oluyorum.bende seni öpüyorumm

Bolat dedi ki...

Hayırlı olsun, başlığa bayıldım :)

darkolivee dedi ki...

ama ama ama o ayakkabılara hangi kadın sırt çevirebilir kuzu yaa, mahfettin beni gece gece :)) vallahi yazın çok işine yarayacaklar...
o eteğini bi kez gördüm, almadım, 5 kez gittim bir daha da bulamadım ohh olsun bana dimi? :)))

o sevimli görümceni de öpüyorum seni de öpüyorum...

sevgiler tatlım...

pembe fiyonk dedi ki...

Bolat:teşekkür ederim:)

Darkolivee:kuzum walla aynı sorun bende de var..sonra alırım dediğim birçok şeyi bulamıyorum sonra:)teşekkür ederim
bak görümcem yanımda onunda selamı var :) öpüyoruzzzz:)

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

AmA bapuçlarına bayıldımmmm;)
Renkli olanınla ne kombinler olur ama:)En güzel günlerde kullan canım:)

The Life is a Symphony dedi ki...

babetlerineeee aşık oldummmmm :))))

Un peu de tenue ! dedi ki...

Etegin, fularin çok ho$lar ! çok begendim ;)

Yeni ayakkabilarini güle güle giy :)

Giz dedi ki...

Tatlım ben önce kombininden başlamak istiyorum :) dirsekleri patchwork kazağın rengini de dirsek detayını da çok beğendim, insanlar normalde uzun çizmeyi kısa etekle giyer ama ben uzun etekle uzun çizmeyi hep daha çok sever ve şık bulurum, çok yakışmış, ojelerin de harika uymuş güzelim :)) ayrıca bu ayakkabılar o kadar güzel ki insana yemin bozdurur :pp pembeli olana bittim, yazın müthiş kombinleyeceğine eminim canım hepsini güzel günlerde kullanman dileğiyle :))

liz dedi ki...

ya şu çantayı çok beğeniyorum ama mango da hiç göremedim ben bunu,sitesindede yok sanırım.mangonun hangi sezonundan bu çanta acep?

pembe fiyonk dedi ki...

Cadı kızın dırdırı:teşekkürler canım

The life is a symphoy:teşekkür ederim ziyaretin ve yorumun için.

un peu de tenue:beğenmene sevindim tatlım.

Giz:bende senin gibi düşünüyorum.böyle kullanmak 70leri hep hatırlatır bana:)teşekkür ederim bi tanem

Liz:benimde çok severek kullandığım hatta birçok yazımda olan bir çanta.eski sezon canım.rahat iki sezon olmuştur.

FidoLand dedi ki...

kazağın rengine,eteğin 60 yıllar havsına,clutchın zımbalı oluşuna ve hepsinin çizmeler ve ojelerle uyumuna bayıldım!!harika bir kombin oluş ama o yazlık ayakkabılar var ki kalbimi fethetti!!özellikle de rengerank olan,nasıl güzeller öyle,güle güle,güzel günlerde giy :)başlık benim de sürekli başıma geliyor :)
sevgiler,

www.fido-land.blogspot.com

pembe fiyonk dedi ki...

Fidoland:çok çok teşekkür ederim güzel yorumun için.yaz gelsede giysem artık:)

i-life's blog dedi ki...

şaka mı bu?!bunlar nasıl güzel ayakkabılardır yaaa özellikle babete bayıldım!

sevda s. dedi ki...

Ayakkabılar şahanee, güle güle kullan.
Ben kazağının rengine, yamalı kollarına, eteğine, çizmene, fularına, özellikleee çantana ve küpelerine bayıldımmmm :)Herşeyi de sevmişim yahuuu

sonmodane dedi ki...

Renklere ve o çantaya bayıldım. Tabi alışverişlerindeki seçimlerde apayrı güzel :)

MadamB Fashion dedi ki...

Ayyy ne güzel aykkabılar ne güzel bir çanta bu :)

pembe fiyonk dedi ki...

sevda: çok teşekkür tatlı

Sonmodane:beğenmenize sevindim:)

madamB f:daha güzelleri sizin olsun :)