9 Ocak 2012 Pazartesi

Çıldırış


Aslında bu yazı böyle başlamıyordu, ta ki yazılarım kayda geçmeyip  silininceye kadar! İşte o an çıldırıp modeme mi yoksa laptop'a mı kafa atsam bilemedim :)
Sakinleşip hakkımı tekrar yazmaktan yana kullanıyorum :) baştan alıyorum ^__^

herkese merhaba,
Ufak tefek postlarla kendimi unutturmamaya çalışsam da canlı kanlı postların tadı bir başka oluyor nazarımda :)
Uzun zamandır kombin resmi koymamışım bu da yeni yılın ilk kombini olsun.

Özet geçecek olursak,
Yeni yıl coşkusu sardı memleketi..bense bu coşkuyu evde yaşayanlardanım. 7/24 kendine iş çıkarabilen biri olduğumdan böyle tatilimsi anları pek kaçırmamaya çalışıyorum :) evde zaman geçirmek bulunmaz hint kumaşı gibi neredeyse  o.O

Başka başka neler yaptık, İzmir Blogger buluşmasını gerçekleştirdik!
Hani bloggerlar derler ya, ''sanki yıllarıdır birbirimizi tanıyor gibiydik, sohbet etmeye doyamadık'' işte aynen öyle oldu.harika bir buluşmaydı.
Gutu, Matissera, Motto, Darkolive, Modaask, Doorsteping, zeys fashion, deep in, hepinize çoook selam ederim kızlar:)
umarım atladığım yoktur.

kızlardan konu açılmışken, aşağıdaki resimler de başka bir ''kızkıza yemeğinden''. kız kıza yemekler başkadır <3
Hazır dışarı çıkılmışken bir de giyinilmişken üstüne fotoğrafımı çekecek insan bulmuşken, bir iki kombin fotoğrafı iliştirivereyim dedim bloga :)
Moda blogları bilir, Dış mekanda çekim yapmak pek zordur. Afilli poz vermeye çalışırken herkes döner bakar :) bir türlü olmaz derken, iş uzar gider hafakanlar basar heheh
işte Bu da o anlardan biri.

Neyse efendim giyindik kuşandık umarım uydurabilmişidir :P




















ETEK/SKIRT: STRADİVARİUS
CEKET/BLAZER : KOTON(Kolları ben kestim.kürk yakayı ben ekledim.)
BOOTIES: BERSHKA
GÖMLEK/T-SHIRT: MANGO
KÜPE/EAR RİNGS: KOTON
KOLYE/BRACELET:Accesorize
ÇANTA/CLUTC:MANGO
ÇORAP/TIGHTS: PENTI






20 yorum:

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

hahhaha canımm benim özellikle sebaaad edip postu devreye soktuğun için tebriklerimi sunuyorum:)) her ne kadar gecikmiş bir post olsada görmek güzel....darkolive sayesinde geçen haftadan bu enfes kombinini görmüş,seninde yüzünü göremesemde:( güzzell fiziğinde kombinini incelemiştim:)) her bir parça birbirinden güzel..öpüldün şekercim

darkolivee dedi ki...

aaa piyonk bebeğim çok hoş çok şık olmuşsun, artis pozlarını yerim kız :)
sanırım orası agora :)
kış ayarında muhtemel pazarlarımızı geçirdiğimiz sevilesi sıcak geniş yer :)
eteğin ve ceketin favorim oldu, özletme kendini...

çok öptüm.
sevgiler...

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

papılerınnn etegının rengı ceketın ve kurku hepsı super olmus..yuzunde emınım superdır

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

çok güzel görünüyorsun çok beğendim canım üzerindekileri, etek özellikle inanılmaz tatlı ;)

essu dedi ki...

bence cok hoş kombin olmus canım :) ayakkabıları cok begendim :P

begum begum huuu dedi ki...

bız hala tanısamasakta umudum bu yonde tatlım :) canlı kanlı postların kalptekı yerı baska etegını cok cok cock sewdımmm:))))


begumyagci.blogspot.com

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Ben kombinini çok beğendim;)
Ayrıca sana çokkk yakışmış;)
Öpüldün tatlım:)

BÜTÜ dedi ki...

çok şıksın canım :) çok ama çok beğendim detayları da :)

motto dedi ki...

Etegi ben dktim diyceksin sandim canim..
Cok hos bi kombin.ama seni canli canli gordukten sonra diorum ki son soz olarak: ne giysen yakisir...

Un peu de tenue ! dedi ki...

çok ho$ bir kombin :) Etegin harika !

modask dedi ki...

Canım selamını aldım,hemen damladım bloğuna:)Kombinine bayıldım,bu ara bende sarı ciciler arayışındayım.Etek ,clutch,bootie,küpe,kolye hepsine aşık oldum.Blazer DIY'ına diyecek sözüm yok zaten.Tam bir arzu nesnesi olmuş.Bizi güzel postlarından,kombinlerinden mahrum bırakma.Sevgiler:)))

Matissera dedi ki...

Buluşmaları en kısa sürede tekrarlayalım derim, bu arada botlarına ve eteğine bayıldım ;)

suhuba dedi ki...

Valla CEKET/BLAZER : KOTON(Kolları ben kestim.kürk yakayı ben ekledim.)kısmını görünce vay dedim. Harika olmuş. Bayıldım. Güle güle kullan canım.

GÜZİN dedi ki...

bootielere eteğe ve saçlarına ve hatta outfitin tamamına bayıldım:) kürk yaka cok güzel bir hava katmış canım..

pembe fiyonk dedi ki...

PEMBEBAKTERİ: canım sağol maalsef daha öncede dediğim gibi işimden dolayı gösteremiyorum.
darkolive:doğru kuzum ama pazarları öyle bir kalabalık oluyoki sorma...bu arada evet herhangi buluşmada ben müsait olduğum sürece varım..olmadı vakit yaratmaya çalışırım.. çokk öpüyorum senii
Kokossskelebek: çok sağol canımm...
♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥: çok sağol kuzumm
essu:çok sağol canım sevindim sevindiğinize beğendim...
begum begum huuu: begümcüm çok sağol canım..evet haklısın en kısa zamanda bir buluşma ayarlıyoruz o zamannn:)))
CADI KIZIN DIRDIRI:
BÜTÜ: çok sağol canım..... beğendinize sevindim.
motto:kuzummm yok yok az kaldı ama makineyi filan ayarladım.. bakalım tasarlıyorum bir şeyler....
özletme kendini:)
Un peu de tenue:teşekkür ederim canım
modask: çok sağol canım..eh işte fotoğraf makinesini bozuldu maalesef şimdi öyle bir makine aldım onla çekmeye çlışyorum... inşallah artık gleir böyle postlar.. beğendiğine sevindim.. kızlara diyorum en yakın zamanda buluşuyoruz..
Matissera:bence de canımm.. benim çok hoşuma gitmişti o gün...teşekkür ederim ayrıca
suhuba:sağol canım.vlla genelde böyle yapıyorum. çok beğeniyorsam birşeyi bedeni büyükse bile alıyorun sonra oynuyorum üstünde.alışveriş yaparken birde hmhmhm bundan ne yapabilirim acaba diye bakıyorum...beğendiğine sevindim
GÜZİN:çokk sağol canım beğendiğine sevindim...

zeys dedi ki...

Cnmm guzel yuzunu kapasandaaa sahane xikmissin resimlerde..etegini cok begendimmmm:)

Grace dedi ki...

etegıne bayıldım :)

sevda s. dedi ki...

Eteğin, ceketin, ayakkabıların.... şahane bayıldım canım :)

vintage peony dedi ki...

çok şıksın canım. şükür postlar dolmuş burada, ben de bakıyordum fazla yazmıyordun. yazmana sevindim :)

pembe fiyonk dedi ki...

zeyscim teşekkür ederim canımm.o senin güzelliğin<3

sevdacım çok saol bi tanem.öpüyorum

v.peonyim çok merci canım.evet bir ara duruldum.makinemde kayıptı sanırım en büyük etken buydu .)
güzel yorumun için teşekkür ederim