11 Ocak 2012 Çarşamba

Eller Yukarı! Çantanı Yavaşça Yere Bırak :)

Bu yazıyı hazırlarken aklıma böyle saçma bir başlık geldi.
Vakt-i zamanında sevgili Essucuğum bu mimi bana yollamıştı.

 Madem elleri yukarı kaldırdık, çantayı boşaltalım o zaman  ^__^



*Çantam eşimin yeni yıl hediyesi
*Araba anahtarı
*Selpak
*Makyaj çantam; içinden çıkarmaya ve dağıtmaya üşendiğim birkaç malz. daha vardı :) kimi ürüne makyaj etiketinden ulaşabilirsiniz.
Estee L. kapatıcı ve pudra.
Deborah ve Maybelline(galiba) ruj
*Güneş gözlüğü (bazen bulutlu havalar bile gözlerimde ağrı yapar)
*Ağrı kesici
*PSP
*Telefon
*El kremi
*Cüzdan
*Toka
*Dare me parfüm
*Pembe top gibi olan lip balm
*ajandam, kalemler, dosyalar ise iş çantamda, hepsi için çekçekli valiz kullansam daha hayırlı olur :P

                               kitap, ıslak mendil ve bazı malzemelerin olmadığını fotoğrafları eklerken fark ettim o.O


10 yorum:

Ayshenur dedi ki...

hahaha :))cok tatlı bi baslık olmus bnce ne sacması ;)ayrıca psp var yaa harika

pembe fiyonk dedi ki...

canım seviyorum arada beklediğim durumlarda oynamayı... bide eşimden alışmış olsam gerek.))

milky dedi ki...

Başlığa bayıldım.
Çantnı güzel gunlerde kullan cnm.
lip balm, parfum ve selpak bendede hiç eksik olmaz.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

çok güzel bir başlık olmus cnm advil agrı kesiciyi demek benım gibi sende kullanıyorsun ne güzel :)

begum begum huuu dedi ki...

Advil candır derim acaip benzeyen canta taşıyorum :)))


begumyagci.blogspot.com

pembe fiyonk dedi ki...

begum begum huuu: canım evet advil öyle migrenim var benim çok iyi .. ilginçtir çok hafif bir ilaçmış ama doktor iyi geliyosa kullan dedi:)
мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥: canım evet migrenim var iyi geliyor.
milky: sağol canım... selmak olmaz çantada ihtiycaıno lur sende olmazsada kimsede olmaz:)

FidoLand dedi ki...

ahahaha..başlığı görünce noluyoruz,polisiye bir filmi mi çekiliyor acaba dedim ki çantanın içindekileri görünce rahatladım :)
sevgiler kocaman :)

www.fido-land.blogspot.com

sevda s. dedi ki...

Başlığa bayıldım :)
Çantan da harikaymış :)

kuğuu dedi ki...

merhaba pembe fiyonk:) izmirli bloggerları yeni yeni keşfediyorum izmire yeni taşındım ve çok bilmiyorum taklit çantaları nerede bulabilirim bir bilgin varmı

pembe fiyonk dedi ki...

merhaba ve hoşgeldin.pazalarda var diye biliyorum.yani ben hep görüyorum ama ne kadar başarılılar işte onu bilemiyorum