30 Ocak 2012 Pazartesi

EXTRA IDEAS FOR VALENTINE'S DAY/ SEVGİLİLER GÜNÜ İÇİN ALTERNATİF FİKİRLER


Şimdi ben sizinle bu özel günde sevgilinize,  eşinize yada ailenize özel eler yapabileceğiniz hakkında konuşmak istiyorum.
Here below some extra ideas for Valentine's day. hope u enjoy it.

1. Make a scrapbook: I started scrapbooking when my husband and I started dating.

Albüm oluşturun: ben eşimle tnıştığım andan itibaren yapmya başladım.Resimlerinizi, birbirinize yazdığınız sözleri, karalamaları,ufak tefek hatıraları yapıştırabilirsiniz. Hatta arada siz çizebilirsiniz eğer o anıyla ilgili resminiz yoksa.
2. Make a video: You could make a video – either of the two of you sharing your story, or a montage of special moments.
Video yapın: Video yapbilirsiniz. Eğer ikinizin hikayesini anlatan yada özel anların montajını yapabilirsiniz.

3. Create a collage: I love seeing groups of photos together from a period of time. 
Kolaj yapın: Ben resimleri bir arada görmeyi seviyorum. beraber olduğunuz anların resmini yapabilirsiniz.

4. Make a photo book: Of course, you could make a photo book. 
Fotoğraf albümü yapın:   Fotoğraf albümü yapabilirsiniz.

6. Create map art: I have seen many crafty pieces on pinterest that use maps to show where a couple is from – like these ones.   
Harita sanatı yapın: Böyle anlarda kendim yaptığım hediyeleri seviyorum. İnternette araştırırken denk geldim çok hoşuma gitti. Ben (scrapbook) oluşturacağım albüme eklemeyi düşünüyorum. Siz isterseniz çerçeveli de yapabilirsiniz.
doğduğunuz yerlere ait haritalar.




yada aşağıdaki gibi. tanıştığınız yer-evlendiğiniz yer-  yaşadığınız yer şeklinde yapabilirsiniz.
or you can do like this one below.

7- Watch DVD at home: Here some movies I can recommend.
 
Evde DVD izleyin: Beğendiğim birkaç film tavsiye etmek istiyorum.

1-  Eternal Sunshine of the Spotless Mind / Sil Baştan  (Michel Gondry, 2004)
 2- In the Mood for Love/ Aşk Zamanı (Wong Kar Wai, 2000)
3- Notebook/Not Defteri (Nick Cassavetes,2004)
4- Moulin Rouge /Kırmızı Değirmen (Baz Luhrmann,2004)
5-Jeux D'enfants/Cesaretin Var mı Aşka  (Yann Samuel,2003)
6- The Bridges of Madison Country / Yasak İlişki(Client Eastwood,1995)
7- Perfect Sense/ Yeryüzündeki Son Aşk ( David Mackanzie,2011)
8- Crime of Padre Amaro/ Peder Amaronun Cinayeti(Carlos Carrera,2002)
9-Shakespeare in Love/ Aşık Shakespeare (John Madden,1998)
10- The Girl with the Red Scarf/Selvi Boylum Al Yazmalım(Atıf Yılmaz,1978)



8- Create Love coupon: Here below you can learn how to play with this cards.
Aşk kartları yapın:  Resimde gördüğünüz gibi aşk kartları yapabilirsiniz. Haftada bir sevgilinize ya da eşinize  çektirebirlisiniz yada siz çekebilirsiniz.Çeken kartta yazanı yerine getirmelidir. İstediğiniz kadar boş kart koyabilirsiniz. Onada serbest dilek hakkı doğmuş olur.

 


9 yorum:

Berlin'in Nar Çiçeği dedi ki...

Ne kadar hoş bir post olmuş böyle :))) Sevgiler:)

pembe kanatlar dedi ki...

Harika bir post olmuş canım kalpli haritalardan scrapbook fikrine bayıldım ve kesinlikle de uygulayacağım :D

hera dedi ki...

6. seçenek benim gibi bir şehir plancısı için çok güzel bir hediye olurdu :)

Ben de mim in var tatlım :)

 Stil Direktörü  dedi ki...

bende de bir site vardı kuzum unutmazsam atarım sana öperim

sevda s. dedi ki...

Sevkilim bilene yok, protesto ediyorum bugünü ben :)

De Carona Na Moda dedi ki...

Adorei!
Beijos

www.decaronanamoda.com

pembe fiyonk dedi ki...

hera'cım: evet çok güzel olurmuş sana böyle bir hediye:)
stil direktörü: kuzummmm ayy çok sevinirim ben çok seviyorum böyle işleri:)))

sevda s: canım benim kızlarla birşeylr yap.)) yada sevdiğin arkadaşlarınla

De Caro na moda:obrigado!Fico feliz em ver você comentar

pembe fiyonk dedi ki...

Berlin'in Narçiçeği: Çok sağol canım beğenmene sevidim.

Pembe Kanatlar: Çok teşekkür ederim canım...

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

tesekkurlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ,cok keyıflı bır post