31 Ocak 2012 Salı

Hakkımda 10 Şey.....




Sevgili Hera beni mimlemiş.İşte cevaplarım :)

1. Sence çok anlamlı bir söz?

It isn't what you have, or who you are, or what are you doing that makes you happy. It is what you think about.

Neye sahip olduğun, kim olduğun  ya da ne yaptığın değilidir seni mutlu eden. Ne düşündüğündür...
Yani senin beklentilerindir.
2. Makyajında olmazsa olmazın?
Rimel

3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Yediğim meryvelerin bir parçasını yüzüme sürmek.

4. En sevdiğin içecek?
Taze sıkılmış portakal suyu

5. Nefret ettiğin birşey?


  Başka insanları hakir görenler( tahammül edemem resmen)

,

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
Hande Yener :) (ben benzetmesemde etrafımdaki herkes çok benzetiyor:)


9.Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?

Sedefli beyaz oje(metalik olanlarla karıştırılmasın) çünkü ne zaman bir devlet dairesine gitsem 45 yaş üstü memurlarda görüyorum.bir sendrom oluşturdu herhalde :)
10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?


Rimel. çünkü rimelim bitti bitecek:)


                                          Yapmak isteyen herkese gönderiyorum







6. En çok sevindiğin iltifat?
Çok şanşlısın...( bilmiyorum şansım nerde ama :P

7.Favori kitabın?
   Küçük Prens

16 yorum:

Gelin adayı dedi ki...

Tatlım bende de bir mimin var bekliyorum :)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

HAHHAHA SEDEFLİ OJEYE KOPTUM,KESİNLİKLE HAKLISIN BEBEĞİM:))
SEVGİLİ DARKOLİVE İZLEMCİM BU MİMİ BANADA GÖNDERMİŞ,BABA MİMYLE BİRLİKTE....YARIN BENDE YAPACAĞIM...ÖPÜYORUM SENİ PEMBİŞİMM

cadınagme dedi ki...

Hahaaa rimel benim de vazgeçilmezim ve sedefli ojeden NEFRET EDERİM:) haha tek değilmişim :)

viva dedi ki...

Annemde senin gibi, eline gecen sebze ve meyveleri yüzünede uyguluyor, beni deli ediyor ya : D
Hadi meyve yine neyse, salatalik falan cok komik oluyor, filmlerde gibi : D

 Stil Direktörü  dedi ki...

Mim okumayı seviyorum bu sayede daha bir tanımış oluyorum sizleri kuzum. arada yaz böyle mim olması şart değil bence sık sık yaz

Elifinelizi dedi ki...

minnacık tanımış olduk seni :) ne tesadüf benimde rimelim bitti hehehhe

pembe fiyonk dedi ki...

Gelin Adayı: canım ilk fırsatta yapıcam.. projeyi aklımda canlandıramdım.. tek tek koymak zor gibi çok fazla çünkü :)

Stil Direktörü: Evet canım bende çok seviyorum mim okumayı... biraz daha tanıyorsun blogger'ı:) Haklısın canım evet yazamya çalışacam...:)

BAKTERİ: Bekliyorum canım bende...dediğim gibi seviyorum mim okumayı

CADI NAĞME: EVET BENDE TEK DEĞİLMİŞİM:)

vİVA: Canım bende öyle salatalık filanda ver işin içinde :) evet ama çok işe yarıyor...:)))

Elifinelizi: sağol canım....:))) gidip rimellenmek lazım:)

darkolivee dedi ki...

canısıı cumartesi geliyorsun dimi foruma, iletişimsizlik olmasın haa...

Zeynep dedi ki...

canim, cok guzel bir blogun var =). Cok guzel yorumlarin icin cok ama cok tesekkur ederim =)

sevgilerimle

http://zeynnepp.blogspot.com/

pembe fiyonk dedi ki...

darkolivee: canımmm inşallah diyorum yaa:(

zeynep: kuzum çok doğal blogun bayıldım bende:) keyifle baktım. arada uğrarım:))

Giz dedi ki...

Hehehe 45 yaş üstü herkesin favori ojesi o sanırım, gençliklerine ait bir trend tatlım, annem ve teyzem (eşimin annesi de) sürekli ondan sürüyor :pp küçük prensi ben de çok severim, ne düşündüğümüz bizi en çok etkiliyor ne güzel demişsin. Hakkındaki bu gerçekleri büyük keyifle okudum canım benim :))

pembe fiyonk dedi ki...

Giz: evet canım haklısın :) kendimin sürdüğünü hiç hayal edemiyorum:)))

bakalım bundan sonrakikuşaklar bizim neyimizi beyenmeyecekler...

TurquAzria dedi ki...

beyaz sedefli ojeyi annemde çok severek sürer ve kendisi -sıkı dur- ögretmen emeklisi ve tabikide 45 yasin üstü :D benim bir tane beyaz sedefli ojem vardi, bir gün baktim yok olmus... kimin aldigida belliydi zaten :)) küçük prensi herkes çok begeniyor. kkitapsever biri oldugum halde o kitabi hiç okumadim. kültürümde bir delik var sanirim. hemen alip okumaliyim!

pembe fiyonk dedi ki...

Canım:)))) evet yaa :) o yaştaki herkeste var:))) Gİz'in dediği gibi o zamana ait bir moda sanırım... birde evet oje sektörü bu kadar gelişmiş değildi herelde o zamanlar... benim pekte iyi anılarım yok sedefli ojeyle devlet dairelerinde çok görüyorum :))) bu yüzden pek bi karşıyım:)))

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

:)))))))))) supermısssss no2 ve 3 aynı benım dusunceleırmle:))

aynur duguk dedi ki...

iadei ziyaret yapayım dedim blogunu çok beğendim canım çoğu postunuda okudum :D :D
sevgiler :)