23 Ocak 2012 Pazartesi

Kimler Yazı Özledi ?

Ben mi hayır! daha doğrusu son birkaç yıla kadar yaz aylarını çok severdim.Artık küresel ısınmadan mı yoksa betonlaşmadan mıdır nedir sıcaklar, eski sıcaklar gibi değil.Feci bunaltıyor.
Kışın yine üst üstte giyip işimi halledebiliyorum fakat yazın ne kadar ince giyinirsen giyineyim güneş daha da yakıp kavuruyor :S
(Yazları ülkenin kuzeyine mi taşınsam :P )

Bilgisayarımda dipte köşede kalmış, unutulmaya yüz tutmuş, yazdan kalma iki fotoğraf buldum :) sıcakları çok sevmesemde çifte kavrulmuş tenimi özlediğimi fark ettim.

Yazın favori rengi olan su yeşili bluzumu, çizgili yazlık ceketimle tamamlamaya çalıştım.Cümbüşü arttırmamak için siyah pantolonla tamamlamayı uygun gördüm.Bu yazın emektarı leopar babetlerimse vazgeçilmezim ^__^

Bu arada sevgili Maxmoda'nın bloguna bir tık tık :)






                                                            Ceket: H&M (yurt dışı)
                                                            Bluz: Pazar (izmir)
                                                            Pantolon: Bershka
                                                            Ayakkabı:Yurtdışı

23 yorum:

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

canımmm o ne güzel bi ceket öyle:) çok sevdim.

Hamide... dedi ki...

ayy o ceket ve tiril bluz hahikaten yazı özletti bana...

sunshine dedi ki...

ben yazı inanılmaz derecede özledim.
=(( kışın ben çok kalında giysem donmaktan kaçamıyorum elim üşümese ayağım yanağım kızarmasa burnum kızarıyo=)) bu kışın biticeği yok zaten artık bıraktım yaz gelsin demeyi =) soğukları sevmeyi deniyorum kendimce :P

Grace dedi ki...

yazı bılmem ama ben ceketını asık oldum:)

Elifinelizi dedi ki...

beennn
cekete bittim

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Yine çok şıksın bitanem.Bu tarz ceketleri bu yaz da oldukça çok göreceğiz ve bluzun de çok yakışmış ceketle birlikte.Keşke buradaki pazarlarda da böyle güzel renkte şeyler bulunabilse ,kapanın elinde kalıyor ;) <3

♥ PINK PRINCESS ♥ dedi ki...

ben yazı da kışı da ayrı severim ama bir yaz çocuğuyum tabii:)ceketini beğendim cümbüşünü sevdim:)

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Bluz çok cici rengine bayıldım;)
Ayrıca yaz mevsimini daha çok severim.Karanlık kasvetli yağmurlu havalar beni buhranlara sokar:)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

aynen haklısın pembişim,ben henüz yaza hazır değilim,kışın tadını çıkartamadım henüz şekerim...
bluza bittim ama ceketine öldüm resmen,yırtılıp üzerinde paralanırsa bunlar benden bilesin ona göre hahahha..öpüyorum şekercimm

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

BEN YAZI COK SEVERIM BIR SURU YAZ POSTU YAPTIM OZLEM GIDERMEK ICIN...BLUZUNUN RENGI COK AMA COK GUZEL

Like Mousse Au Chocolat dedi ki...

nice that sweater,nice blog ! come and enter my first giveaway,good luck

http://www.like-mousse-au-chocolat.com/2012/01/stripes.html

Süm dedi ki...

blogunuza ve ceketinize bayılmış olabilirim:)

birdilimportakal.blogspot.com

 Stil Direktörü  dedi ki...

ben ben bennn
ceket şahane
ve ablam kırmızı giymedin ya helal
kim siyah beyaz görse hemen kırmızıyla kombinliyor böğk geldi aferim kız sana yerim

zeys dedi ki...

Evet ya ben cok ama cok ozledmmmmm:(
Ceketine de bayildm cnmm:)

Ayshenur dedi ki...

offf kesnlkle asırı ozledm suan kar yagıo burda lapa lapa hem güzel hemde buzz gibi bi hal yani
ayrıcada ceketine kurban bebegmmm yaa naptın sen öle asık oldm burda:D

darkolivee dedi ki...

bende özelemdim pek yazı yaa, böyl çok güzel :)) yine diyete hız vermek zorunda kalcam laf aramızda hahhah
seninböyle sorunların yok tabisii oh ne ala memleket hıh :)

sevgiler...

Trendydolap dedi ki...

evett bende çok özledim :)
üzerindeki siyah beyaz çizgili cekete bayıldım :)

sevgiler

Trendsum dedi ki...

Bu ceketi geçen sezondan hatırlıyorum çok beğenmiştim ama bir türlü bulamamıştım şimdi bir anda görünce çok üzüldüm yaaw :) Sana çok yakışmış güle güle kullan :)

http://www.trendsum.blogspot.com/

Alina dedi ki...

Great look,hon!Love the blazer!

P.S dedi ki...

ceketini bana vermek istermisin;:)

essu dedi ki...

canım bende kısın yazı cok cok özlüyorum :) ama yaz gelince o sıcaklardaki bunaltı da beni bunaltıyor ne düşünecegimi sasırıyorum :) adana daha bi sıcak ama yaa :P nem oranıda var :P ooofff :P ama kıştan iyidir ben kışın soguktan hiiiç bisi yapamıyorum :) sadece iş ev uyku :P kötü bi durum :P bluzunun rengi ceketinin sekli cok hos :) kombin hoş olmus bencede siyah pantolon cok güzel bütünlemis

pembe fiyonk dedi ki...

Fashion design by CnS, Hamide,Trendydolap
sunshine,Grace,Elifinelizi: Kızlar çok teşşekür ederim hepinize, ceketi bende severek aldım. beğenmenize sevindim.

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM:canım benim sağol ewet sanırım çok görecez... bende ibşelr plalıorum aklımda cekete dair... bakalım hayata geçirebilirsem..

PINK PRINCESS :sğol canım:))

CADI KIZIN DIRDIRı: Canım sağol.
yazı kim sevmez dediğin gibi...bazen burda bunalta da biliyor...

Kokosss ;))) kelebek: canım evet sanırım iş teleşı koşuşturma ... soğuk havalar kat kat giyinmeler artık özledik bayağa yazı...
Like Mousse Au Chocolat: Thnx alot I will join hun!

Süm: çok sevindim canım
beğendiğine bende senikini ziyaret ediyorum birazdan:)

 Stil Direktörü : Kuzum benim çok sağol valla böyle esti giydim çıktım ama beğenmene sevindim...
zeys: Sağol canım... salında bi yazını okuudm seni katıldım sana izmirde kış gelince yaz yazgelince kış istiyorum bende:))

Ayshenur: Sağol canım

darkolivee : Kuzummm çok güzel zayıflamıssın san ba-yıl-dım.. etrafımdaki herkese seni örnek söylüyorum....çok güzelsin böylede. zayflıcak bişe kalmışmı acaba...

Trendsum: canım evet geçen sezon sanırım.. bende laıyım almıyım tereddüt ettim aldım çıktım sonunda:)))

Alina: tnx hun...

P.S: Cnımmm olur neden olmasın:)))

essucum: sağol canım izmirde de öyle şehirde klaırsan yazın çokkk bunaltıcı çeşme, kuşadası yada etraftaki ahil yerlerine filan kaçıyoruz bizde...

BAKTERİiiiiii: amaann olsun canm senden olsun kıymeylimi senden :)) yenisinie almaya mazeret olur :))

Un peu de tenue ! dedi ki...

Canim ben yazi özledim ! Biliyorum Türkiye'de a$iri sicaklik oluyor ama Fransa'da 20 en fazla 25 derece oluyor... Yilin diger aylari soguk :(

Kombinin çok ho$ : ceketle bluzun çok yaki$mi$lar ! Ayrica tenin ne güzel bronz öyle ^^

Öpüldün