13 Ocak 2012 Cuma

Sertab Erener - Bir Varmışım Bir Yokmuşum

 Hi Guys!
Thank God It's Friday! hope u're enjoyin' ur Friday there
.It's such a soft weather outside.At work ,now listening to this Sertap Erener, I want to share this song with u.
 Wish you all  very good Friday,  the last working day of the week.

Merhaba kızlar!
Neyseki bugün Cuma! umarım herkez keyifli bir Cuma günü geçiriyordur.Dışarıda sooft bir hava var.İsteyim ve Sertap Erener dinliyorum Sizlerle de  paylaşmak istedim.

Herkese çok  güzel  bir cuma,haftanın son çalışma günü , diliyorum.: ))))

9 yorum:

fashion Ra dedi ki...

hayırlı cumalar teşekkürler müzik için :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

super cuma sanırm en guzel gun hepımız ıcın..musmutlu haftasonları

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

super cuma sanırm en guzel gun hepımız ıcın..musmutlu haftasonları

begum begum huuu dedi ki...

Şarkıyı çok severim beni masaldaymışım gibi hissettiri:)harika cumalar olsunnnn:)


begumyagci.blogspot.com

zeys dedi ki...

bende sana cook keyıflı bır hftasonu dılıyorum cnmm :)

Trendsum dedi ki...

Bugün cum olması başlı başına bir enerji kaynağı teşekkürler paylaşım için:) Bu arada ben de blog dünyasına yeni katıldım bloğuma göz atmak isterseniz beklerim;) http://trendsum.blogspot.com/

Trendydolap dedi ki...

güzel şarkı.

sana da iyi hafta sonuları... :)


http://trendydolap.blogspot.com

cingifilli dedi ki...

canım senin için brezilya fönü sonrası postu yaptım.biara uğra istersen;)

sevda s. dedi ki...

Tam 1 hafta sonra bambaşka bir cumadan merhabalar :)Şarkı çok güzel canım.