18 Ocak 2012 Çarşamba

Sevdiğim Küçük Fikirler #7 Takı Sandığı

Ev hayatı başlığına devam ediyoruz.. Evimde kullandığım minik ayrıntılara bir örnek daha vermek istiyorum.

Takılarım çekmecelerde, ufak tefek kutularda, hep karman çorman oluyordu. Zamanla bu karışıklık arttı da arttı.Nasıl yapsam diye düşünürken, sonunda aklıma, çeyiz için aldığım çatal bıçak takımının sandığını kullanmak geldi.
takılarımda önce, yerine yenileri gelsin diye büyük bir eleme yaptım.. kullanmayacaklarım veya gözden çıkardıklarımla başladım işe :))

(Bu yazıyı yaklaşık bir ay önce yazmıştım.bu sürede eksilenlerin yerini, yeni bilezikler ve küpeler aldı.onlar resimlerde yok.)

İşte çekmeceli takı sandığım :))



Sandığın üstüne aldığı misyonu sevdim :P  içindeki çekmeceler, kendi aralarında  kategori oluşturdu.



En üstte bileklikler ve yüzüklük.
Üst çekmecenin zemini renkli kaplamayı planlıyorum.


ikinci katta küpeler



en alt çekmecede kolyeler.


ikinci ve üçüncü katın içindeki straforları çıkartmadım.bir nevi düzenleyici görevi görüyorlar şimdilik.ileride ne olur bilmem:)

Tabi bunlar dışında yine bazı küçük takı kutularım var.



21 yorum:

Berlin'in Nar Çiçeği dedi ki...

Aaaa harika fikir :))) Ne derler aklınla bin yaşa :)))

CEPAYNASI dedi ki...

pembefiyonk,
çok fonksiyonel bir sandık bu...
bayıldım;)

motto dedi ki...

Canikom, cok akillica...
Aslinda bu dolabi soyyylee eskitme beyaz a boyayip,dusundugun gibi icinide komple kaplasan...super olur gibi geldi bana...
Optum cokkk

Gelin adayı dedi ki...

Bende yıllardır anneminkini kullanıyorum :) İçlerine bölme olarak çikolata kutuları da süper oluyor canım. Ben yıllarca öyle kullandım. Şimdi Tchibo takı dolabı aldım blogumda paylaştım. Ama hala bu çekmecelerin yeri ayrıdır bende :)
Bu arada
http://evlilikyolunda.blogspot.com/2012/01/altin-gunes.html
Bu post sen ve birkaç blogger arkadaş içindi ♥

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Bebeğim çok güzel fikir.Boş dutacağına değerlensin.Aklında bulunsun sprey yoğun kapatıcı boyalar oluyor.Beyaz ya da başka bir renge de çevirebilir,köşelerini süsleyebilirsin :)Biliyorsun ruhum süslü ,tavsiyelerim de böyle oluyor ancak :))Ama böyle de çok güzel. <3

pembe fiyonk dedi ki...

Berlin'in nar çiçeği:teşekkürler canım:)

Cepaynası:beğenmene sevindim canım:)

Motto.bende birşeyler yapmak istiyordum tatlım.bak bu iyi fikir oldu:)

Gelin adayı:bak çikolata kutusu fikride iyimiş hiç düşünmemiştim.hemen ışınlanıyorum bloguna :)

Süslü ve pembe dünyam:yok yok inan fikirleriniz çok değerli.hatta bu rengini pek sevemedim.harika fikirler.yapınca mutlaka paylaşacağım :)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

vayyy süpersin şekerim ya.kaşıklık değilde takılık olsa bu kadar olmazdı vallahi.bence artık daha çok işe yarayacak.

reyhane dedi ki...

Şahane bir fikir bu, tşk.

suhuba dedi ki...

Süpermiş.Bayıldım.

Fashionobsession-mieni dedi ki...

You have a lot of Jewellery! I like it and i´m a little bit jealous;)

Hope you visit me on my Blog
fashionobsession-mieni.blogspot.com

Giz dedi ki...

Böyle bir takı sandığı her eve şart :p ben çekmece içine minik bölmeler yaptırdım ama üst üste biniyor bir zaman sonra, bu çok kullanışlı her şey derli toplu duruyormuş çok beğendim güzelim :))

essu dedi ki...

bence süper cözüm canım :) benimde var catal kasıklıgım ama camlı degil :P camlısı tam bu iş için cok uygun olmus zaten benim takılarımda bu kadar fazla degil :) metal bilezikleride hep cok sevmisimdir :) ellerine saglık

pembe fiyonk dedi ki...

Giz:canım teşekkür ederim canım.makyaj masamı birbirine katıp karıştırdığı için en iyisi çatal bıcak takımının sandığı kullanmak oldu :)

essu:tatlım camlı olması önemli değil :) hatta kızların tavsiyelerinden sonra görselleri araştırdım güzel fikirler var :) teşekküler

darkolivee dedi ki...

harika fikir kuzu yaa, üstten görüntüsü süper...

ne derler tak takıştır sür sürüştür :)

sevgiler...

milky dedi ki...

Çok beğendim yaa ne güzel derli toplu miss gibi biz kızlara çook lazım çok :)

Hamide... dedi ki...

canım aklını seveyim yaa muhteşem bir fikir... çok beğendim valla kategorizasyon da çok başarılı...

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim kızlarr...

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

AAAAAAAAA HARIKAISNNNNNN YINE

sevda s. dedi ki...

Süpersin canım, gerçekten çok iyi olmuş :)

Benden Bişeyler dedi ki...

bu fikre kesinlikle bayıldım canımm çok orjinal ve işlevsel:)gözüme de hitap ettti :)

designbyD dedi ki...

Canım ya bu postunu görmem biraz geç oldu ama yazmadan edemedim.Takı sandığını görür görmez "ana benim sandık" diye bi tepkiden alamdım kendimi:)) Ben de aynı amaçla kullanıyorum, hakikaten hazine sandığı gibi bir görüntüsü var ya çok hoşuma gidiyor.Eh yalan da değil takılarımız bizim hazinemiz ne de olsa:)) Ama ben içindeki stroforları attığıma çok pişman oldum şimdi görünce.
Öpüyorum çok:*