28 Ocak 2012 Cumartesi

SUN IS IN THE SKY ...






 Hi guys, hope you're all having a wonderful week! I 'm surely havin' a lovely one as I have been  with my sister for a week Fortunately, unlike other cities, the weather has been typically snowless and sunny for Izmir this year and therefore we had a lot time out with her. here, one of my look from this week.. hope you like it.


Merhaba Kızlar,
Umarım her biniz iyi bir hafta geçiriyorsunuzdur. Ben kesinlikle güzel bir hafta geçiriyorum  çünkü kız kardeşimle beraberiz bu hafta. Diğer illerin aksine havalar tipik olarak karsız ve güneşli İzmir için.. bu haftayı hep dışarda geçirdik. İşte giydiklerimden biri umarım beğenirsiniz....

Parka: Mango
Bot: Hotiç(eski sezon)
Çanta:  Zara
Küpe: Bijuteri


32 yorum:

derya dedi ki...

parkayı cok begendım bulablrmym bende acaba ?

derya dedi ki...

parkayı cok begendım bulablrmym bende acaba ?

Ayshenur dedi ki...

kesinlikle bi paka ve ben bunun rengine vurulmustum outler magazasında daha 10 gün önce ama almadm kesin sıcacıktr :)güle güle kullan cnm bnm öptm:*

pembe fiyonk dedi ki...

deryacım:canım ewet bulabilirsin muhtemelen medium yada large kalmıştır ama bende büyük beden alıp terzide daralttın çok fzla para almıyorlar..

Ayshenur: canım yok öle sıck tutan tarzda değil sadece önlerinde kürk var..astarına eklenmiş.. yoka sıradan trenchcoat yani...sağol canım.

derya dedi ki...

ne kadra aldnz acaba sakıncası yoksa ?

♥ PINK PRINCESS ♥ dedi ki...

parka harika,ohh biz donuyoruz burda:(

pembe fiyonk dedi ki...

hiç bir sakıncası yok cnaım 79tl indirim den tabi.

BAKTERİiiiiii dedi ki...

PEMBİŞİMMMM SÜPER OLMUŞSUN KUZUM,GERÇEKTEN PARKA HARİKA VE ÇOK UYGUNMUŞ AMA SENDE İYİ TAŞIMIŞSIN YANEEEE:))MAŞŞALLAH DİYİP,SAÇINI ÇEKİP KAÇTIM:))

pembe fiyonk dedi ki...

sağol canım şidi bende senin blogtaydım... öpüyorum...

viva dedi ki...

ya cok güzel olmussun, bende begendim! : )

darkolivee dedi ki...

ahh tatlım hava güneşli filan ama ciddi çok soğuktu bugün yaa, dışarı çıktık bizde kardeşimle, donduk wallahi, sefan olsun tatildeyken gez bitanem

sevgiler

SaR dedi ki...

Canım mükemmel görünüyorsun,
sevgiler...

Hamide... dedi ki...

çanta sezonun favori çantalarından, çok yakışmış sana da, montunu da çok beğendim...

zeys dedi ki...

Cnm parkan cok guzel bayildimmm..Sicacik gorunuyoo:) kalmismidr acep:)

pembe fiyonk dedi ki...

zeys: canım evet vardı büyük beden medium yada large bulabilirsin ama terzine arkadan daraltabilirsin..

pembe fiyonk dedi ki...

darkolive: canım bugün ewet ama bir ara güneş yine ıstıyordu....

hamide: evet canım çanta öyle çok severek aldım bende.... sağol canım

viva: sağol canım

sar: sağol canımmm

The Love Hanger dedi ki...

i love your coat! it looks so warm and cozy! thanks so much for following my blog! <3

toni

Vertu dedi ki...

i love your boots and earrings. :)

De Carona Na Moda dedi ki...

Adorei o look!
Beijos

www.decaronanamoda.com

tatilci dedi ki...

Giyiminde ki uyumun çok hosuma gitti. Giyinmesini biliyorsun.. :-))

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

büyük beden alıp daraltmak iyi fikir ya
cok begendıgın sey kalmadıysa iyi bir çözum :)
gercekten guzelmiş parka

Jéssica e Karol dedi ki...

Nice outfit !!

:)

Jessica

http://blogfashionja.blogspot.com/

Un peu de tenue ! dedi ki...

Parkana BAYILDIM !! çokda yaki$mi$ ;)

çantanda çok ho$ canim :*

BÜTÜ dedi ki...

çok güzelmış parkan tatlımmmm :) kardeş dedimi akan sular duruyor zaten :)

sevda s. dedi ki...

Parkan çok güzelmiş, güle güle giy canım :)
Ojelerini de sevdim ben bir de küpelerini :)

pembe fiyonk dedi ki...

bütü: kuzumm çok sağol ewet aynen öyle....
Sevda s: sağol canım...

Un peu de tenue: merci canım :)

The Love Hanger: thnx. lie ur blog hun...

De Carona Na Moda:gracias.Me encanta tu blog :)))

KOVA KADINIYIM BEN: her zaman değil ama canım çok beğediğim birşey olursa... ve başka bedeni yoksa bir beden düyüğünü alabiliyorum işte böyle:))) sağol cnm

Jéssica e Karol: thnx lol!

tatilci: çok sağoll cnm

Shopaholic dedi ki...

Çok şıksın çok tatlısın yüzünü de görebilmeyi dilerdim çünkü saçlarına fln hayran kaldım maşallah sana :)

pembe fiyonk dedi ki...

shopaholic: aah ahh keşke canım... işimden dolayı koyamıyom... teşekkür ederim

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

parkan harıkaaa cok begendım...kupelerın ve sen cok sıksınız:)

BonBon dedi ki...

Çantana bayıldım canım eski sezon galiba :)

pembe fiyonk dedi ki...

bonbon: yok cnaım bu kış aldım çantayı. ama sanırım en çok tutan modellerinden biri o yüzden bulamayabilrisin.beğenmene sevindim.

famoody dedi ki...

lovely coat and handbag!

Agnes