20 Ocak 2012 Cuma

Zürefanın Düşkünü...

Beyaz giyer kış günü diyeceğimi sandınız değil miii? Ama yanıldınız canlarım :) blogumda gördüğünüz bu resimler, yazdan kalma bir davetten olup, bir başkasından temin edilmiştir şu zor hava şartlarında ^___^

Aslına bakarsanız fotoğraf makinemin kayıp olduğu döneme denk gelmişti bu elbisem. Sağolsun arkadaşlardan biri resimlerimi gereksiz görüp silmemiş ve bana göndermiş. Nasıl mutlu oldum anlatamam :))
Resimler telefondan olduğu için kalite düşük.





                                                                         Unutmuşum eklemeyi :)
                                                                         Elbise:Mango
                                                                         Çanta: Primark
                                                                         Kolye: İsimsiz bijuteri

32 yorum:

Grace dedi ki...

çok asıl duruyor canım... ne yazıkkı artık blogum yok hacklendı :(

pembe fiyonk dedi ki...

ama bu nasıl graceim yaa:( nasıl sinirlerim bozuldu bak!

teşekkür ederim canım

mod ask dedi ki...

Ben bu look'a ba-yıl-dım...Beyazsever bir insan olarak tenine ve fiziğine çok yakışmış.Kolyen ve çantan da çok iyi gerçekten.Yaza bu elbiseyle başka kombinler yapmalısın.Öpüyorum şekerim:)

BÜTÜ dedi ki...

elbise ne kadar hoş ve şık :)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

kuğunun düşkünü desek daha doğru olur pembişim,kuğu gibi olmuşsun maşşallahhh

motto dedi ki...

Harika gorunuosun ama yaa..bayildim..
Sevgili Grace basina gelenlere cok uzuldum.nasil olmus ki oyle....????

Amy Berkley dedi ki...

Love the white dress very pretty! Now following! xoxo

www.amy-beths.com

milky dedi ki...

Canım inceciksin maşallah.
Kuğu gibi olmuşsun çok beğendim.
Çantanı çok beğendim.

cicibebe dedi ki...

çok şık görünüyorsun cnm.. kolyene de ayrıca bi bayıldımmm!

cecilia dedi ki...

bayıldımm elbiseye, kolye ve çantayla tarzını bulumuş, çok şık görünüyosun...

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Herzamanki gibi çok şıksın canım;)

Ayshe Rose dedi ki...

cok guzel bir post :)

http://stylishtimes.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

beyazı kışa çok yakıştırıyorum sanada harıka olmuş cnm...

reyhane dedi ki...

Ne harika bir elbise buuuu, nereden?

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Ne güzel bir elbise bu.

sunshine dedi ki...

elbiseye bayıldım ne kadar güzellllll.nerdenn?

sunshine dedi ki...

elbiseye bayıldım ne kadar güzellllll.nerdenn?

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

kuğu gibi olmuşsun canım çok beğendim :*

annemineli dedi ki...

Bloguma bıraktığınız nazik yorumlara gönülden teşekkürlerrrrr....

pembe fiyonk dedi ki...

kızlar hepinize tek tek teşekkür ediyorum.
nereden aldığımda dair yazıyı ekledim yazıya.unutmuşum eklemeyi :)

hera dedi ki...

bu soğuk kış günlerinde ilaç gibi geldin, çok yakışmış maşallah diyelim :)

özge dedi ki...

herzamanki gibi çok zarifsin canım,kolyede sanki bu elbise için üretilmiş:)

Hamide... dedi ki...

çok şık ve zarifmişsin canım beyazlar içinde...

i-life's blog dedi ki...

ne kadar güzel duruyor elbise eminim çok yakışmıştır :)

Un peu de tenue ! dedi ki...

çok ho$ bir kombin canim. Beyaz ve sade elbiselere bayilirim ! Sanada çok yaki$mi$ ;)

Öpüldün

sonsuz dekorasyon dedi ki...

elbise cok şık olmuş cnm güle güle kullan primark markasına ingilterede keşfetmiştim harika bir marka

Nerwen dedi ki...

baştan aşağı çooook zarif :) elbiseye de bayıldım.

Bolat dedi ki...

waw diyorum başka bir şey demiyorum, resimler her şeyi açıklıyor:)

 Stil Direktörü  dedi ki...

Sonunda gördüm bonibon hepimiz Zürefa olmuşuz ama senin kombinde pek şık ablam öperim çokca

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

WUUUUUUUUUUUUUUU BAYILDIM NE KADAR ASIL NE KADAR SIKSIN OYLE

pembe fiyonk dedi ki...

bu güzel sçzleri duydukça insanın kış günü bile giyesi geliyor.
yorum yapan elleriniz dert görmesin :)

sevda s. dedi ki...

Elbisen çok güzel canım, çok yakışmış. Su gibi olmuşsun :)
Çantana bayıldım :)