17 Şubat 2012 Cuma

Cilt Bakımı Alışverişim - Onlineeczanem.com

Genelde alışverişimi meşhur sanal eczanelerin birinden yapıyordum. Attığım mesajlara yanıt alamadığım için bundan sonra sağlık ürünleri dışında kendilerinden başka bir şey almayı düşünmüyorum.

İşte bu olaylar beni, yeni bir adres bulmaya sürükledi :) internette sanal eczane çok ama, güvenilirlik konusu hep içimi yiyordu.
Sanal dışında herhangi bir eczaneye girsem, istediğim ürün ve markalardan başka envai çeşit kremler seriliyordu önüme. Alırken iyi de tester isterken nedense hep bir soğuk rüzgar eser ortamda :p
Belki bu sebeple insanlar sanal alışverişlere yöneldi. İstediğini alıp çıkıyorsun :)

Gelelim kendi alışverişime. Resimdeki ürünleri http://www.onlineeczanem.com/  aldım.

p.tesi akşamı siparişi verdim, çarşamba sabahı ürünler sağlam şekilde elime geçti..Siparişlerimin kargo kısmıyla pek ilgilenmem.Elbet gelir mantığı güderim :))
Bu sefer Ups aracılığı ile verdim. En eğlenceli tarafı ise aracın İstanbul'dan çıkıp, sokağınıza kadar gelişini harita ile takip edebiliyorsunuz. Söylediğim gibi kargo kısmını pek bilmediğim için belki bütün firmalarda vardır bu özellik.

* Bioderma Pore Refiner Por Küçültücü Krem 30 ml ALANA ( Sebium Foaming 500 ml Gel HEDİYE ) ikili şekilde geliyor.
   59,50 TL
Hatta jel o kadar büyükki ilk başta duş jeli midir diye tereddüt ettim :) bildiğin yarım kilo :)





* Göz çevresi kremim bittiği için Bu kampanya cuk diye oturdu
   Bioderma Sensibio Eye Gel Contour Des Yeux Alana + Bioderma Sensibio H2O 500 ml HEDİYE
   59,50 TL





* Ve son olarak, La Roche Posay Hydreane Legere 40 ml.
19,90 TL





Hediye olarak gelen dergi ve testerlar.







Site içinde sol sütunda Top50 ve Süper teklif etiketleri pek cezbedici :)


Kullandıktan bir süre sonra yorum yapmayı uygun görüyorum.
Bakalım memnun kalacak mıyım :)


11 yorum:

Gamze dedi ki...

ben de kozmetikmarkalar.com alısverısımden cok memnun kalmıstım. Kardes sıteler sanırım. Krem alısverısıme temızleyıcısını de hedıye olarak yollamıslardı,kampanyalıymıs sanırım ama haberım yoktu,surprız olmustu :) llk alısverısımdı ve ılk ızlenımım cok ıyı :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Çok güzel bir alışveriş olmuş,iyi günlerde kullan, bende bioderma ürünlerini kullanıyorum canım çok memnunum...

Missionbeauty dedi ki...

ikimizde pore refiner almışız güle güle kullan :)

viva dedi ki...

Güle güle kullan hepsini tatlim, süper bir alisveris yapmissin! : )

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Biodermalar süper ben kullanıyorum çok memnunum.

The Love Hanger dedi ki...

i love bioderm products! they make great products for facials! thanks again for you sweet comments! <3

toni

bveç dedi ki...

Merhaba,
Pore Refiner'ı öok merak ediyorum ve yorumunuzu bekliyorum... sevgiler,

Başak

sevda s. dedi ki...

Süper şeyler almışsın canım, yorumlarını merakla bekliyorum :)

pembe fiyonk dedi ki...

çok teşekkür ederim hanımlar.daha güzelleri sizin olsun.
yorumları kullandıkça yaparım

Makyaj Tutku dedi ki...

Merhaba.Hala onlineeczanem.com dan hala alışveriş yapıyor musunuz?Artık 150tl üzeri Kargo ücretsiz, ama 150 tl altında tutarı nasıl öğreniyoruz,sitelerinde yazmıyorda...Şimdiden teşekkürler.

pembe fiyonk dedi ki...

@Makyaj Tutku : geç döndüğüm için özür dilerim. bebekten dolayı blogla ilgilenemiyorm. Son zamanlarda alışveriş yapamadım kendilerinden.Emin değilim ama belki 150 tl altı alışverişler 7 veya 8 tl kargo ücreti tutabilir. Mail atarsanız eczaneye bilgi verirler.
sevgiler