3 Şubat 2012 Cuma

Dalgalandımda Duruldum :)


Ne gündü ama :) Pencereden dışarı bakarken herşey normal gibiydi. Sonra resimlerden de anlaşıldığı gibi öyle bir soğuk ve rüzgar vardı ki, ertesi günü kar havasını getirceğini kimse kestirememişti.

Buralarda bir laf vardır. Türkiye'ye kar yağar, ayazını İzmir çeker diye. İşte o gün aynen böyleydi.
Ve nihayet kar yağdı. Blogger arkadaşlarım fotoğralamışlar.bir gerçek var ki, öğleden sonra yağmura çevirdi.Bir rüya gibi geldi geçti İzmir'in kar macerası :)





















Etek:Pull&Bear
       Ayakkabı:Shoetek
          Kürk Yelek:Koton
    Eldiven:HaTırlayamıyorum :(geçen sene almıştım)







17 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

su yelegı bi sana yakıstırıyorum ben ıncecıksın ne guzel

Carmen dedi ki...

love your blog its amazing

pls look also at my blog and become a friend too :)
XO, Carmen
www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

gülümse dedi ki...

sen de inceymişsin be kuzum,benim gibi rüzgarda uçan gidenlerdensin:))eteğin rengi süpermiş:)

motto dedi ki...

ya ben göremedim kar:)

BÜTÜ dedi ki...

eteği çok beğeniyorum :)

cadınagme dedi ki...

eteğın rengıne bayıldımm:) kurk yelek ve montlarıda ayrıca sevıyorum ama fızıgım musaıt değil giymeye malesef:) benım yerıme de bol bol gıyınnnnn cok tatlı olmuşsun <3 sevgıler<3

The Love Hanger dedi ki...

love your fur vest! looks very windy! gorgeous dress too! <3

toni

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

eteğin çok güzelmiş güle güle giy :)

STAY ON THE FASHION dedi ki...

eteğinin rengine bayıldım batikte seçenek bol gibi bakıcam ins... ahh o rüzgar arkadan beni iteleye iteleye bugün bir hal oldu sonuç olarak eve ulaştım :))

yokartıkyaa dedi ki...

Eteğe ve rüzgarda uçuşan saçlara bayıldım:)

Maria- CityLaundry dedi ki...

lovely post! love that skirt!
xx

www.citylaundry.blogspot.com

Un peu de tenue ! dedi ki...

Canim, güzel bir kombin olmu$ :) Eteginin rengi çok ho$, yazinda giyebilirsin sanirim ;)

Öpüldün !

çeşnici Handan dedi ki...

Kar yağdığı gün İzmir'deydim ve insanların kar yağışına ne kadar sevindiklerine şahit oldum. Eteğinin modeline ve rengine bayıldım sevgiler.

sevda s. dedi ki...

Çok dalgalanmışsın ama, çok soğuk olduğu belli :(
Eteğin ve kürk yeleğin çok güzelmiş :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

maxi etek kürk yelek ıkılısını çok severım, guzel bır kombın olmuş cnm :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

bu yelekler herkese ykışmıyor ama sana cok yakısmıs fızıgın super dıye.)) ayrıca sacların super duruyor soylemeden gecemeyecegım

Mocha Daily dedi ki...

Tarzını da çok beğendim pembe fiyonk:) yeni takipçinim ama sanırım düzenli takipçilerinden biri oldum bile:)