5 Şubat 2012 Pazar

Hakkımda bilinmeyen 7 Gerçek Mimi


Keyifle takip ettiğim bloglardan biri olan Ruken Turgut'cum beni mimlemiş... İşte bende vakit kaybetmeden yazıyorum... Hakkımda bilinmeyen 7 Gerçek.

1 -'Cin Ali' serisini hala seviyorum. Günlüğüme fotoğraf koyamadığım zaman Cin Ali resimleriyle resmediyorum:)


                                             
2- Eşim de, ben de Solağız:) Acaba Çocuğumun Sağ elini kullanma olasılığı nedir? :))

3-Uçakla okyanus üstünden uçmaktan  korkuyorum. muhtemelen küçükkken boğulma tehlikesi atlattığım için.

4-Modelistlik kursu dışında, Resim yapıyorum. Her ne kadar tarzımı kimse anlamasada  ^__^



5- Kimseye, gülmem, büyük konuşmam..... Gülme komşuna gelir başına sözüne felaket inanıyorum.. Kendimden biliyorum. Babam küçük yaşta saçlarını boyayan kızlara kızardı... Lise biter bitmez saçlarımı platin sarı yaptım:) (Şimdikiler boyuyor ama o zamanlar abes kaçıyodu.)



6-Eskiden balık etliydim... Şimdi ise kilo almaya çalışıyorum ama alamıyorum.


7-Leopar desene direnemiyorum....  Leoparlı desenin hastasıyım. ( her türlü leopar baskı değil tabiki....)






Bu mimi,
Motto'ya
Maxmoda'ya
Modask'a
Evlilik yolunda
En peu de tenue
Bloglarına gönderiyorum :)



16 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

o gosterdiğin leoparların hepsi senin mi?
öyle işe tam bi leopar cılgınısın :)

viva dedi ki...

Bende hic baskalari hakkinda dalga gecemem, asla, konusamam bile, korkarim basima gelir diye ; )

pembe fiyonk dedi ki...

kova kadınıyım ben:evet canım..bide bunlar elimin altındakiler.. kolay ulaşabildiklerimin..daha bir sürü var...:)))

Un peu de tenue ! dedi ki...

Canim iki leopar çantana baildim !

Mim için te$ekkür ederim, en kisa zamanda hazirlicam ;)

Öpüldün güzel :*

TurquAzria dedi ki...

su resimlerini anlamayanlari bosver canim, ben çok begeniyorum! daha çok abstract çalisiyorsun sanirim? bu arada o leopar desenli çizmeden bendede var, biz zamanlar iyyy leopar deseni diyen ben (ki o zamanlar ztn yasima uymazdi henüz 16 17 yasindaydim) simdilerde yani 3 yil sonra o desene bayiliyorum! ama dedigin gibi her leopar desenide güzel degil (: bu mimi çok sevdim, daha sık yap bence! bloggerlari daha yakindan tanimak güzelm sey ^_^ sevgiler, Merve

Gelin adayı dedi ki...

Tatlım sen bende mimliydin zaten haber vermeyi unutmuşum :( Benim sayfama da uğra tatlım 2 konuda mimlemiştim 'çantakolik mimi' ni de benim için yaparsın. :) Ben senin için bunu tekrar yapacağım. Seni daha yakından tanımış oldum. Kilo almaya çalışıp alamamak. Nasıl başardın bunu :) Bende tam tersi :))

pembe fiyonk dedi ki...

mervecim hmhm sende yap mimlemek önemli değil.

Gelin adayı: canım yapacağım biliyorum uğruyorum bloguna arada not yazmıştım.. şu sıralar yoğunum çok çanta var üşendim tek tek çekmey:)) ama yapıcam bu hafta canım:)

sevgiler...

pembe fiyonk dedi ki...

vivacım çok öpüyorum sevgiler canım

Kuaybe dedi ki...

Tatlım mim icin teşekkürler,cokta güzel olmuş..

pinosh dedi ki...

ben de solağım şekerim ve dediğin konuyu araştırmıştım daha önce. solaklık kalıtsal olduğu için çekinik gen olduğu için, çoorcuğunuzun solak olması kaçınılmaz :) öptüm seni :)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

AH AH AHHH DARKOLİVE DE BENİ MİMLEMİŞTİ HEMMENN YAPMALIYIM:((8
CANIMM BEN ENÇOK ARTIK KİLO ALAMAMANA TAKILDIM,KEŞKE BENDE ÖYLE OLABİLSEM:)))

begum begum huuu dedi ki...

o sarı deneyımınden kacabılen yok :) ben kıbarıyenın kızına cok benzemıstım :)))


begumyagci.blogspot.com

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

leoparlar nekadar guzel oyle...saclarını sarı yapma konusunda aynıyız lıse bıttı sarı oldum halada oyleyım:)) sımdı kımse degıstırmemı ıstemıyor ayrı...resım yapman super ben cubuk adam bıle cızemezken bayılıyorum resım yetenegıne sahıp kısılere

guzelgul dedi ki...

bende leopar hastasiyim hatda en son tatilimde leopar ayakkabi alacagim diye ucagimi kacirdim okadar cok seviyorum yani:)

Mein Blog/Blogum

cecilia dedi ki...

büyük konuşmamak lazım gerçekten :)önceden balıketli olup şimdi kilo alamamana şaşırdım cnm demekki herşey değişebiliyor. seni tanımak güzeldi :)

sevda s. dedi ki...

Cin Ali'li resme bayıldım, bi de balık etli olup şimdi de kilo alamamana... Ben de öyle olurum inşallah :)