6 Şubat 2012 Pazartesi

Kış Günü Kızardım

C.tesi günü kardeşim gitti :( Canım kardeşimle cuma gecesi son kez dışarı çıktık. Araya alışverişte sıkıştırık.
Park bravo, La senza, Nine west'e girdik. Nine west indirimleri pek açmadı.. içime sinen pek birşey bulamadım..bulduklarım da indirimden nasibini almamış olanlardı.
La senza'ya bakın derim..güzel indirimler var.

Cumartesi günü 2.blogger buluşması oldu.Bu sefer katılamadım :(
Harika Görünüyorsunuz kızlar.hepinizi tek tek öpüyorumm :)












                                                    Ceket: Bershka
                                                    Gömlek: Koton
                                                    Takı: Koton
                                                    Pantolon: Zara
                                                    Clutch: River Island (İngiltere eski Sezon)


                                                 


25 yorum:

BAKTERİiiiiii dedi ki...

HAY ALLAMM YARABBİM BİRGÜN OLSUN ŞÖLE İNCECİK(UZUNU GEÇTİM)BACAKLARIM OLSUN BENDE BÖLE İSPANYOL PAÇA GİYİNEYİM:(((DUY SESİMİ YARAB:))
SÜPER OLMUŞSUN PEMBİŞİMMMM BAYILDIM RESMEN.HELE DELİ SARAYLI GİBİ TAKTIKLARIN TAM BENLİK:))
BU ARADA BEN ARTIK LA SENZADAN HİÇBİRŞEY ALMIYORUM.RESMEN ACAYİP TOZUTTU,TAVSİYEDE ETMİYORUM BİLGİN OLSUN...ÖPÜLDÜN MUCKSSSS:))

zeys dedi ki...

Cnmm gelmedin ama gecerli bi nedenin vardi olsunnn:)) kotunun kesimini ve gomlegini cok begendm bende boyle bi kot ariyorummmmmm bu aralar

Tasarim Atölyesi by KUAYBE GİDER dedi ki...

Arkadasım her zaman ki gibi supersin:) ceketinin kesimi cok güzel,bende de benzerinden var;)en yakın zamanda mim'ini yayinliycam canım,cok öpüyorum.

Un peu de tenue ! dedi ki...

Kirmiziya bayilirim canim !

Bu ceketin çok çok ho$ hakikaten :))

motto dedi ki...

Canikom,her zaman ki gibi cok hossun..bak bi daha ki bulusmayi sakin kacirma yoklugun hissedilio ...

BÜTÜ dedi ki...

bu kombini çok ama çok sevdim ben :)

Grace dedi ki...

pantolonuna ayakkabına clutchına bayıldım cok tatlı :)

mod ask dedi ki...

Canım allah kavuştursun.Kırmızılar çok yakışmış,kombinine bayıldım ama özellikle o çantaya uzun zamandır bayılıyodum,şimdi daha bi vuruldum.Güle güle kullan.Buluşmada kulaklarını çınlattık,bidahaki sefere bol bol sohbet eder,acısını çıkarırız inşallah.Çok öpüyorum seni...

Ece.. dedi ki...

Kırmızının tonuna bayıldımm.. Çok şık olmuşsunuz bencee..

rebeltakipte dedi ki...

kırmızı rengin enerjisine bayılıyorum,çok hoş görünüyorsun :)

Hamide... dedi ki...

blazerını ve çantanı ayrı bir beğendim... çok çok güzel olmuşsun gerçekten...

bir kase lezzet dedi ki...

tanıştığıma memnunoldum
:)
hoş blog
:)
bana da beklerim
:)

anne eli gibi dedi ki...

kombin çok güzel ama ben en çok cekete ve ayakkabıya bayıldım.
mutlu günler..

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

I love that outfit, the details are amazing and the clutch and the bracelets are HOT!

You have a really cool blog here. Do you want to follow each other, I would love that.
Tereza
http://drastic-plastic-fantastic-plastic.blogspot.com/

Mila dedi ki...

Thank you for nice comments on my blog, I m following you, please follow back. M.

My blog in english:
http://illusoireblog.blogspot.com/

OnTheRoad dedi ki...

cekete bayıldım!

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

bu kombın ne kadar guzel oyle..ıspanyol sevmeyen ben bayıldım resmen herseyıne

*Glam Chameleon* dedi ki...

Great combination, I love flared jeans and clutch!! Actually all items!:)
kisses

Jelena
glamfabchameleon.blogspot.com

STAY ON THE FASHION dedi ki...

mango konusunda katılıyorum canım etiket ortada 89 tl nerde 9 tl nerde ki bundan bile karı oluyor :) sezon zamanı hayatta bişi almam sadece gezer çıkarım indirim listemi belirlerim :)

kombine gelince ben jean + kırmızıya bayılırım bayılır ve özellikle ispanyol paça altına topuklu çok hoş olmuş :)

öpüyorum çok !

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Kırmızı ve ayrıntılar herşey müthiş görünüyor.

Coco dedi ki...

Your Outfits are amazing! Love your blog. Greetings from Coco

guzelgul dedi ki...

kirmizi blazerinle kotuna bayildim canim bende bu aralar taktim baya rengarenk blazerlere suan listemde sari ve yesil varr :) en son pembe almisdim

Mein Blog/Blogum

essu dedi ki...

kırmızı ceketini ve bileziklerini cok begendim canım :) mucukss :P

sevda s. dedi ki...

Ceketini ve takılarını çok beğendim canım :)

ESRA dedi ki...

yav bu pantolon ne ara zarada vardı da ben göremedim:S tam aradığım model çok beğendim tatlım;)