2 Şubat 2012 Perşembe

A LOOK FROM THIS WEEK / BU HAFTADAN BİR GÖRÜNÜM



                Coat/ Clutch: Mango  Jeans: Levi's(çok eski/ very old) Booties: Shoetek 

Hİ guys! hope u're having a wonderful week. I managed to click these just before heading to the cafe for something hot Don't be fooled by my standing outside with my trenchcoat.  it's no longer THAT warm in Izmir; it is freezing. 
WISH YOU ALL HAPPY WEEK

Merhaba kızlar! Umarım hepiniz mükemmel bir hafta geçiriyorsunuzdur.Bunları sıcak birşeyler içmek için kafeye doğru giderken çekmeyi başarabildim. Sadece trenchcoat'la dışarda durmama aldanmayın; hava artık okadar sıcak değil izmirde de. Çok soğuk. 
HERKESE MUTLU HAFTALAR DİLİYORUM


P.S: Excuse my  mobile. It is his best at night:)
Not: Cep telefonum için üzgünüm. Karanlıkta  yapabileceğinin en iyisi bu :)


 

16 yorum:

darkolivee dedi ki...

fiyonkcum kabanına bayıldım çok hoş yaa
gitsek bulunur mu kii??

bi kaban istiyorum ama renge karar veremedim :)

pembe fiyonk dedi ki...

canımm hiç bilmiyorum ya:( oladabilir olmayada bilir en son gittiğimde talan olmuştu Mango:)

Ece.. dedi ki...

Haklısın İzmir de hava buzzz gibi..üstelik bugün de kar yağıyorr.. Daha da kalın giyinmek zorunda kalabilirizz..

gülümse dedi ki...

Ben de beğendim kalanını.botlar da sahane

Giz dedi ki...

Bootieler nasıl cool! :) ve önden salaş bağlanmış paltonun stil sahibi duruşuna, clutch'ına hayran kaldım, harikasın tatlım :)

BÜTÜ dedi ki...

Cok SIk gorunuyorsun tatlim . Ayakkabilar favorim;)

Emilie Trend dedi ki...

Gercekten guzel, kis aylarin da icimizi isitan bir kombin olmus ;))) Mont cok hos, benim favorim clogg botlar oldu ;)))Opuyorum xxx

suhuba dedi ki...

Çok güzeller. Çok yakışmış. Bayıldım :) Ama gaza gelip alışverişe gitmeyeceğim :)

ruken dedi ki...

Laf olsun diye söylemiyorum, harika görünüyorsun! Kabanını botilerini çokkkkkk beğendim :) Güzel günlerde giy.. Heryer çokk soğuk, böyle giderse donarak yok olucaz milletçe :))

Tatlım bende mimlemiştim seni.. "The Versatile Blogger" ödülü gönderdim... Umarım ilgilenirsin.. ;) Sevgiler..

http://www.rukenturgut.com/2012/02/mim1-hakkmda-7-sey.html

pembe fiyonk dedi ki...

herkese güzel yorumlarıiçin teşekkür ederim....

Hamide... dedi ki...

çok güzel bir kombin canım ben çok beğendim...

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

cok sıksııınnnnn pembefıyonkkkcum

Jackie dedi ki...

Cute coat!

Elifinelizi dedi ki...

amaninnn bootileree bittim kuzumm :D

sevda s. dedi ki...

Kabanına bayıldım özellikle :) Bu kış donduk gerçekten de ama bu haftasonu hava güzel buralarda :)

Kuaybe dedi ki...

Canım kabanın rengini cok sevdim.ii günlerde kullan.