9 Şubat 2012 Perşembe

ÖSS Fobisi Medya Patronu Yaptı - İdil Tabanca

Kısa zamanda harika işler başaran insanlara bayılıyorum :) Bunlardan biri de İdil Tabanca.



http://www.bullettmedia.com/

http://bullettmedia.tumblr.com/

http://bfanyc.com/home/search?options=person&page=1&search=Idil+Tabanca

(alıntıdır)

Hep ABD’de mi yaşadınız?
- Eskişehir doğumluyum. 14 yaşımda ilk defa ABD’ye geldim, o zamandan beri mekik dokuyorum. Liseyi Santa Barbara’daki yatılı Dunn School’da okudum. University of California’yı bitirdim.

Amerika’ya giderken hedefleriniz nelerdi?

- Henüz ne yapmak istediğimi bilmiyordum. Tek bildiğim ÖSS’ye girmek istemediğimdi. ÖSS fobim vardı, kaçtım. Üniversitede sinema okudum. İstediğim kameranın önü değil arkasında olmaktı. Yazmayı çok seviyor ve senarist olmak istiyordum. Aslında hala da istiyorum. Üniversiteden sonra Türkiye’de sinema sektöründe çalıştım fakat şevkim kırıldı. Şartların ağırlığı, çalışma saatlerinin uzunluğu ve maaşlarin düşüklüğü beni ABD’ye dönmeye itti. Dergiyse biraz damdan düşer gibi oldu. Orada set tasarımı ve sanat yönetmenliği yaparken tanıştığım bir grup sanatçıyla, farklı projelere çekimler yapıyorduk. Yaratıcı enerjinin potansiyeli bizi kendi bağımsız dergimizi çıkartmaya itti.





Bu ilk dergi tecrübeniz mi? Bullett kaç sayı çıkarttı?

- Şu an beşinci sayıya odaklandık. Dergi üç ayda bir çıkıyor, bir yıldan biraz fazla oldu. Sürekli ofiste çalışan kadromuz 20 kişi civarında. Diğerleri katkıda bulunan arkadaşlar. Biz bir medya şirketiyiz. Dergi, video kanalı Bullett TV, Bullett Creative Agency ajansı, üç ay sonra açılacak bir online mağaza gibi alanlarımız da var.

Derginizde ünlü isimle röportajlar yapılıyor. Bu konuda zorlandınız mı?
- En zoru ilk sayıydı çünkü oyuncu menajerleriyle bağlantımız yoktu. Fotoğraf ajansından biri yardımcı olabileceğini soyledi. Bize kıdemli fotoğrafçılar ayarladı ve onların isimleriyle birkaç oyuncu tavladık. Dergide yer almasını istediklerimizin menajerlerinden randevu alıp, farklı dergi görselleriyle kendi tasarımımız maket bir dergiyi ‘mock up’ olarak hazırladık. Bullett’in neye benzeyeceğini gösterince heyecan ve motivasyonumuzdan etkilenip yardımcı oldular

Soyadınız ve dergi (Bullet=Kurşun) ismi arasındaki benzerlik ilginç.
- Benzerlik tamamen tesadüf aslında. Belki de bu yukarıdan gelen bir işarettir doğru yolda olduğumuzu gösteren.


daha fazlası için http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/printnews.aspx?DocID=18871974





8 yorum:

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

vayyyyyy sasn m ıdır kader mı cızmıs yolunu adımını atmıs tebrıkler

reyhane dedi ki...

Kısa zamanda harika işler başaran insanlara ben de bayılıyorum ve de ben yapamadım bari onlar yapsın diyorum hep:)

Hamide... dedi ki...

valla hem eskişehirliymiş hem de yanında dexterım var, tuttum bu hatunu :D

sJ dedi ki...

takdir ettim, bravo valla

Trendsum dedi ki...

Böyle başarı hikayelerini okumaya bayılıyorum ellerine sağlık. Ne tevafuk ki şuan ben de blogumdan bir başarı hikayesi yayınladım, beklerim ;)

http://trendsum.blogspot.com/

dodimoda dedi ki...

Bizim ÖSS korkusu insanlara neler yaptırtıyor:))) ilginç ve üzüntü verici

pembe fiyonk dedi ki...

kızlr bende hayran kaldığım için paylaşmadan edemedim :)

Mocha Daily dedi ki...

öss-fobisi:) gençlerin kabusu gbi bir şey ama iyi ki kaçıp gitmiş:) gerçi herkesin böyle bir imkanı yok malesef ama bu yazıyı da çok sevdim. özellikle Michael C. Hall'u çok severim kıskanmadım değil çalıştıkları isimleri görünce.