13 Şubat 2012 Pazartesi

SWEET MONDAY :)


 On Mondays, I don't feel like going to work,so I force myself out off the bed.As I spend most of my time in,  usually have my breakfast always on board. Coffee in a take away cup and some biscuits or sometimes donut are quick way of starting the new week. 


It's a rainy Monday morning in Izmir.Wish you all enjoyable week.

Pazartesileri genelde işe gitme havamda olmam. Bu yüzden kendimi yataktan çıkmaya zorlarım.Yinede zamanın büyük bir kısmını yatakta harcadığım için genellikle kahvaltıyı arabada yaparım:)
Termosta kahve ve biskuvi ya da bazen donut yeni güne başlanın hızlı bir şekli oluyor.

Yağmurlu bir Pazartesi sabahı İzmirde.Herkese eğlenceli bir hafta diliyorum.

12 yorum:

Ece.. dedi ki...

Hem yağmur hem pazartesi İzmir'de bile olsa çekilmiyor.. Baya mutsuz uyandım bu İzmir sabahına benn..

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

Oh, how cute is that cup.

FashionOnBoard dedi ki...

Pazartesiler hep hep hep cok zor.. Termostan bende de var, cok sevdigim birinden hediye diye aldim =)

Mutlu haftalar!!
http://fashiononboard.blogspot.com

darkolivee dedi ki...

ohhh kahvaltıya bak :)

haftan güzel geçsin tatlım

öperim

Trendsum dedi ki...

Süpermiş bu kahvaltı çok canımistedi ama :)

Bu arada blogumda bir hediye çekilişi düzenliyorum, katılmak isterseniz beklerim ;)

http://trendsum.blogspot.com/

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ohh boyle kahvaltıya can kurban

motto dedi ki...

adı gibi tatlı geçsin paartesin canım tabii,haftanda...
öperim kocaman..

cnsn95 dedi ki...

ay termos nerden ? çok güzelmiş :)

pembe fiyonk dedi ki...

kızlar hepinize teşekkür ederim.
thnks girls
cns65 starbucks canım sevgililer günü dizaynı olabilir:)

cnsn95 dedi ki...

aaa hala var mıdır acaba? birde fiyatı?

pembe fiyonk dedi ki...

Cns95: canım vardır muhtemelen.fiyatı:16 küsür tl sanırım.

sevda s. dedi ki...

Ben hiçbi gün işe gitmeyi sevmiyorum canım :)