19 Şubat 2012 Pazar

Tchibo Yüz Temizleme ve Masaj Aleti

Büyük Tchibo indirimden almıştım bu aleti.Yazısı biraz gecikti :/ Yanlış hatırlamıyorsam 17 lira gibi bir fiyata inmişti.
Bu fiyata kesinlikle kaçmaması gereken bir üründü. Umarım yine gelir.

*Hız ayarı iki kademeden oluşuyor. Devamlı pil istemiyor. Pil tasarrufu iyi.

*Görüldüğü gibi; Fırça, sünger ve masaj başlıkları mevcut

   Her bir başlığını ayrı ayrı seviyorum.





Fırça başlık: Haftalık veya aylık Peelingimi bununla yapıyorum. Kıllar sertmiş gibi gözükse de oldukça iyiler. Üzerine yüz temizleme jelimden bir pompa sıkıyorum ve su ile nemlenmiş cildimde gezdiriyorum.





Sünger başlık: Aslında bu başlık hem peeling hemde günlük temizleyici olarak da kullanılabilir. Granüllü peeling'iniz varsa bu başlık ile cildinize daha rahat uygulayabilirsiniz.
Eğer günlük cilt temizliği olacaksa yine temizleme jelinden bir-iki pompa sıkıp yüzünüzü bununla derinlemesine arındırabilirsiniz.
Kış aylarında cilt hassasiyeti arttığından iki veya üç günde bir yapmak yeterli oluyor.




Masaj başlığı: Favori başlığım bu aslında :) En çokta peeling sonrası seviyorum. (Arındırılmış cilt sonrası) En son nemlendirici sürdükten sonra bu başlık ile kremi iyice yedirerek kan dolaşımını sağlamak çok keyifli.
Masaj başlığını yüzümde aşağıdan yukarıya doğru kullanıyorum.Sarkmalara karşı kendimce bir önlem :P




12 yorum:

özge dedi ki...

bende severek kullanıyorum bu aleti,masaj başlığı ve fırçalı başlığı başarılı buluyorum.

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Süper :)Ben de watsonsdan aldığım minmik fırçayı kullanıyordum ,aslında bulursam almalıyım,böyle bir alete de ihtiyacım var :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ah ben bunu nsl kacırdım nsl kacırdım
haal içim gidiyo
nette satılıyo sadece
magazalara gelmıyomus
bır daha kı gelısını beklıcem artık

viva dedi ki...

cok iyi etmissin almakta tatlim, burda tschibo´da hic görmedim bu ürünü! Bende cok seviyorum böyle aletle yüzümü temizlemeyi, iyi geliyor bencede : )

begum begum huuu dedi ki...

Pembe cim kullandın mı sen memnun kaldın mı ??? Hemen alıcam bede merak ettim :)


begumyagci.blogspot.com

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Çok sık uğradığım biyer olmasada seviyorum Tchibo'nun ürünlerini...Fiyat olarak çok iyiymiş...Görürsem bende mutlaka almak isterım tatlım...Mutlu güzel haftalar senin olsun....

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

I have something like this too an my face is really happy.

BÜTÜ dedi ki...

ne kadar sevimli ... :)

pembe fiyonk dedi ki...

Özge: teşekkür ederim.aynen canım çok memnunum

Bütü:teşekkürler canım.

MY Princess:benimde çok sevdiğim bir yer.eminim yine gelir.

Begüm:çok memnun kaldım.yurt dışında bazı markaların varmış bu üründen.burada pek yok gibi

VİVA:birkaç kere geldi sanırım tchino'ya onun dışında başka bir amrkada görmedim henüz.

Kova kadınıyım ben:iki kere geldi bence talebin farkındalar mutlaka yine gelir.

Süslü ve pembe dünyam:tchibo'yu takip etmek lazım.benim çevremde almak isteyenler var. :)

sevda s. dedi ki...

Canım güle güle kullan, çok da iyi bir fiyata almışsın.

pempe gönlüm sende dedi ki...

bende çok istiyorum böyle yüz temizleme fırçası:) inanılmaz temizlenmiş ferahlamış hissettiriyor:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

bende çok istiyorum böyle yüz temizleme fırçası:) inanılmaz temizlenmiş ferahlamış hissettiriyor:)