10 Şubat 2012 Cuma

THANK GOD IT'S FRIDAY...


 Quite sunny outside.
I wish you all happy Friday and weekend.
Here is my favourite music and its video. I also like the guy in the video.He has enough confident to dance like this.
Enjoy the music as you are sipping your coffees.


Oldukça güneşli bir hava var dışarıda.

Hepinize mutlu bir Cuma günü ve haftasonu diliyorum.
İşte sevdiğim bir müzik ve klip. Ayrıca klipteki çocuğuda seviyorum:)  O kadar özgüveni varki....Dans edişine
dikkat!
Kahvelerinizi yudumlarken şarkının tadını çıkarın...

 

6 yorum:

guzelgul dedi ki...

tesadüfen buldum seni canim hemen takibe aliyorum.Bu arada hearderin harika olmus cok begendim...

Mein Blog/Blogum

Hamide... dedi ki...

güneş miiiii!!! hani nerdeeee...

pembe fiyonk dedi ki...

GüzelGül:beğenmene sevindim canım

Hamide:izmir'de canımm :)

Gelin adayı dedi ki...

canım bende mimin var.

essu dedi ki...

canım sanada güzel bir hafta sonu diliyorum sarkı esliginde, hoş şarkı gercekten :)

reyhane dedi ki...

Bugünki havaya ben de hastayım..