21 Şubat 2012 Salı

Uzak mısın Sen Bana?


Salar De Uyuni'de, ufuk çizgisi görünmez iken,
 



 Biliyorum gecenin, gündüzünden daha gizemli olduğunu.



 Sen hararetini söndürmeye uğraş dur hey gidi dünya,



Ben daha ileri gidip öfkene şahit olmak isterim!


 
Senin çatında,

Hangi döneme ait olduğunu bilmeden sadece yürümek, tırmanmak ve deriiin bir nefes almak isterim!



Sonra sen yine beni korkutmalısın kuzey ışıklarınla.Aşık etmelisin yine kendini bana.





Söyle Sevgili dünya görebilecek miyim bu güzelliklerini ?!






Görseller internetten alıntıdır.




17 yorum:

viva dedi ki...

WOW harika fotolar, özellikle bulutlarin icinde yürüyen gibi duranlar süpermis! : D

darkolivee dedi ki...

canıımmm içimi titrettin akşam akşam, oyyy oyyyy dünyaa yalan dünya diyesim geldi isyan ulen isyaannn!!! :)

New York Turca dedi ki...

Harikalar!... Bende cok gormek istiyorum bu guzellikleri ozellikle kuzey isiklarini, sanirim aklimi kaybedebilirim o an :)

BÜTÜ dedi ki...

bu postu çok ama çok beğendim ben !!! :)

pembe fiyonk dedi ki...

Viva: ne güzel di mi:)

Darkolivee: Görülmesi gereken o kadar yer var ki! isyan etmem yakındır .)

NY Turca:ahh ahh bu güzellikler adamı deli eder gerçekten :)

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim bütücüm:)

Matissera dedi ki...

görebilicez umarım, daha nicelerini... ömür bitmeden :)

CMOS dedi ki...

görebilecekmiyiz bence göremicez bizler bu denli mafettikçe:/

Marcela Gmd dedi ki...

Beautiful photos!!!
Besos, desde España, Marcela♥

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

Beautiful images.

Lizée dedi ki...

Wow ! Cet article nous entraine dans la beautée du monde nous fait voyager par ces belles phrases et photos ...
j'ai adoré te suivre livre tes phrases et découvrir ces sublimes photos ! Bravos !

coup de coeur pour l'homme dans les nuages MERVEILLEUX !

Enjoy !

Duygu dedi ki...

harika fotoğraflar canım,bakmaya doyamadım:)

BeTwin Us dedi ki...

Kuzey ışıkları insana gökyüzüne değme hissi veriyor, o rengarenk ışıklar hem yaratıcının gücüne yaklaştırırken insanı hem de bu güzellik sorgulatıyor hayatında birçok şeyi. Dilerim bir gün canlı görme şansımız olur bu güzellikleri tatlım...

sevda s. dedi ki...

Fotolar harika, yorumlarında öyle :)

Bolat dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar :)

Mocha Daily dedi ki...

Fotoğraflar güzel ama senin yorumlarınla bir bütün olmuşlar. Pek beğendim bu yazıyı:)

Gelin adayı dedi ki...

Kuzey ışıklarını görmek benimde çok arzu ettiğim bir doğa olayı... Ama onu yakalamak oldukça zor. Zor ama imkansız değil. Umarım bir gün kısmet olur sanada banada :)