14 Şubat 2012 Salı

WINTER...






Kış, insanların evlerini yazın şikayet ettikleri sıcak kadar tutmaya çalıştığı mevsimdir.


Bu alıntıyla karşılaştığımda birisi bu cümleyi bana bakarak söylemiş olmalı diye düşündüm.

Dışarı buz gibi soğuk ve ben kendimi sıcak tutmak için daha sıcak birşeyler istiyorum.


Umarım herkes evinde sıcaktır....



Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.  ~Author Unknown


When I came across this quote, I just thought that somebody must have uttered such a sentence by lookking at me..It's freezingly cold outside and all I want it something hotter and hotter to keep myself hot.

 I hope everybody is hot at their home.




Bugünün anlamını merak ediyorsan..tıkla bakalım


5 yorum:

BAKTERİiiiiii dedi ki...

evet şekerim evde durduğum nadir anlarda inanılmaz sıcağım:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

sıcaklığımız sevdıklerımızin yanımızda olmasından da kaynaklanıyor mutlaka cnm...yaz gelsin artık:( başardı sonunda kış kendini nefret ettirdi benden :)

rebeltakipte dedi ki...

yaz gelsin artık ,bunaldık soğuk havalardan kışlık giysilerden

habinos dedi ki...

çok tatlısın.ben de bunu umuyorum.:))kimse üşümesin
sevgiler.

Marika dedi ki...

Love the image!!!
visit my blog on http://laviecestchic.blogspot.com
xoxo Marika