20 Mart 2012 Salı

7 Ölümcül Güzellik Günahı

Sevgili Nerwencim beni mimlemiş.bakalım ben nasıl cevaplar vermişim :)
Peşin olarakta kimlere gönderdiğimide ekleyeyim.
Cevaplamadıysanız merakla bekliyorum bu postu sizden kızlar ^_^

1.Hırs: En ucuz güzellik ürününüz hangisi? En pahalı güzellik ürününüz hangisi? 

Genelde oje gibi ürünlerde pintiyimdir :) en ucuz ürünlerimdir.Keşke bir de koruma bantları olsa :)
Pahalı ürünlerim ise genel olarak cilt bakımı ve makyaj ürünlerinde! ha bir de parfümler :)
Tülin Şahin'in bir sözü vardı (Doğru hatırlıyorsam) Cildinize Değil paranıza kıyın.. İşte bu benim mottomdur :))



2.Öfke: Hangi güzellik ürünleriyle aşk-nefret ilişkiniz var? ( yani bir bayılıp kullanıyorsunuz,sonra bir dönem nefret ediyorsunuz,sonra gene ona dönüyorsunuz vs. ) Hangi güzellik ürününüz bulmakta en zorlandığınız oldu? 


Aslında bu konuda daha kesin çizgilere sahibim.Yani nefret ediyorsam bir daha kullanmıyorum.Yeni arayışlara giriyorum.Öyle bir ürünüm yok! sadece bitirmeye çalışıyorum :)


Victoria's Secret ürünlerini bizzat Amerika'dan almak en keyifli ve en zor olandı.



3.Oburluk:En lezzetli bulduğunuz güzellik ürünleriniz neler?(illa tat olarak değil,bazı ürünler göze de lezzetli gelirler ya,cıvıl cıvıl rengi olur vs.. )


Duş jelleri olsa gerek :) öyle güzel kokuyorlar ki bayılıyorum.Parfümlü kokuların dışında doğal kokular olan çikolata, vanilya gibi içeriklere sahip ürünleride çok seviyorum. 




4.Tembellik:Hangi güzellik ürünlerini üşengeçlikten çoğu zaman kullanmıyorsunuz?

Maskeler ilk sırayı alır.Cilt, saç fark etmez ancak geniş zamanlarda yapabiliyorum.Sally Hansen bacak fondötenide aynı durumda.uzun uzun beklemeli işleri pek uygulayamıyorum :/



5.Gurur: Hangi güzellik ürünü sizin kendinize daha çok güven duymanızı sağlıyor? (yani onu kullanınca çok daha kendinizden emin vs hissediyorsunuz) 



Allık, rimel yüze derinlik veren, canlandıran ürünler.rujlarıda severim ama kalıcılık açısından ilk iki ürün vazgeçilmezim.







6.Tutku:Karşı cinste en çekici bulduğunuz özellikler neler?
Elbette herşey dış görünüşle başlar :P tabii göreceli bu iş ^__^  Konuşması, Hal ve tavırları, Cenitmenlik...Bu böyle gider :)



7.İmreniş: Hangi güzellik ürünlerini hediye olarak almak isterdiniz?

Benefit'in porefessional'ı olabilir.Mac'ten birkaç ruj :P





P:s:Saç ve cilt bakımı deneyimelerimden yola çıkarak tamamen kişisel görüşümü yansıtmaktadır.Ürünler ve markalar kişiden kişiye farklılıklar gösterebilir.

8 yorum:

gülümse dedi ki...

haha süper mimmiş ya.cevaplar da süper:)

pembe fiyonk dedi ki...

Arzu edersen sende yapabilirsn canım :)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

bööööööçok duygulandımmm hıkçırık hıkçırık hıkçırıkkk:((canımın içüüüüü hemen yapıyorum mimini:)

viva dedi ki...

Cok güzel olmus MIM tatlim : )

devorelebeaumonstre. dedi ki...

nice!

devorelebeaumonstre.com xx

Alina Anghel dedi ki...

great products! xx

http://www.theprovocativecouture.com/

CMOS dedi ki...

ayy maske konusunda aynıyız bir türlü bitmez onlar totomu kaldırıp yapmam üşenirim:))

makeupwithstyle dedi ki...

Canım çok güzel cevapların :) Ben de eskiden oje konusunda öyleydim sonra amaaaan dedim onda da işin ucunu kaçırmaya başladım :P