27 Mart 2012 Salı

Dolapta Hazır Cheesecake

Çat kapı misafire veya çayın yanına bisküvi gibi kuru yiyecekler koymaktan bıktıysanız, Size, derin donduruca uzun süre saklanabilen bu Cheesecake'i tavsiye ederim.


 En sevdiğim tarafı da bu! Bayatlama, küflenme derdi yok.Çıkar buzluktan ister mikro ile çözdür, ister doğal yollardan.
Çay demlenene kadar pastanız hazır :)



Tam kıvamında veya dondurma tadında biraz soğuk bırakmak size kalmış. Ben hafif sert dondurma gibi kıvamına bayılıyorum.



Bim'in soğuk dolaplarında çok uygun fiyata bulabilirsiniz.Çikolatalı pastası da mevcut.
Zamanla yarışanlar için birebir :)



24 yorum:

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Marka ismini alamadım:/

ozax dedi ki...

ben de denemek istiyordum, yazına güvenerek alayım bakayım:))9

gülümse dedi ki...

ya var ya bu BİMde bazen cidden çok enteresan ürünler olabiliyor

Zeynep dedi ki...

e süpermiş bu denemek lazım ;)

gaye dedi ki...

aa süpermiş, bayılıyorum böyle pratik şeylere :) en yakın zamanda denemek lazım :)

Fashion Mini dedi ki...

bende tadını merak ediyordum,denemeliyim..

cecilia dedi ki...

valla çok pratik ve lezzetli görünüyor, denemek lazım cnm paylaştığın için teşekkürler :)

Sekerkiz dedi ki...

Hiiim, harika gorunuyor..
Bayilirim ben bu tur pastalara..
Ah ah, keske paylasmasaydin Vallah'i canim cekti :)
Neyse, ne yapalim bugunluk sansimiza kusecegiz..
Sevgiler

BAKTERİiiiiii dedi ki...

aaaaa nasıl yaneeee,pembişim ya umarım tadı harikadır acayip beklenti içine girdim şimdi..ilk fırsatta deneyeceğim:)

Elif dedi ki...

geçen yaz keşfettim ben bu tatlıyı ve bayılıyorum

Hamide... dedi ki...

über pratik bişemiş bu :D

New York Turca dedi ki...

Bende farkli bir markaninkini stokluyorum dondurucuda burda dedigin gibi cok pratik. Hem ben pek tatli sevmeyen biri olarak soguk soguk bayiliyorum cheesecake e. Dondurucudan cikarinca bi 5 dk disarda kalsa tam kivaminda oluyor favori tatlim :)

cingifilli dedi ki...

bende bayılıyorum frambuazlısına;)

cemre dedi ki...

canım hayırlısıyla git gel:) ben sevemedim şu cheesecake hiç

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ay harıkaymıs bu yaaa..denemelıyımmm

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

bende aldım kesinlikle buzlukta bulundurulmalı özellikle tatlı krizleri için :)

pembe fiyonk dedi ki...

İçimden geldiği gibi: ülker firmasına ürettiyor canım.markasını hatırlayamadım ama merdiven altı değil canım :) sevgiler

Ozax:tavsiye ederim canım.

Gülümse:) bencede canım:)

Zeynep, Gaye, Fashion mini, Cecilia:sizde deneyin kızlar bakalım beğencekmisiniz:)

Seker kız, Bakteri, Hamide: bakalım siz memnun kalacak mısnız :)

Elif, Cingifilli: bende çok seviyorum.hatta bir ara abartmıştım :)

NY Turca:kesinlikle katılyorum o soğuk tadına baılıyorum :)

Cemre: teşekkür ederim dün gece döndüm bugün işteyim :( heryerim ağrıyor:/ evet cheesecake sevemeyen hiç sevmiyor.

ŞAntiyenin gülü:bence de canım kesinlikle buzlukta bulundurulmalı :)

rebeltakipte dedi ki...

bende alayım hemen,sürpriz misafirler için iyi olur dolapta beklemesi :))

tugbasatelier - Tugba Tunckaya dedi ki...

Çok fenaaa canım çektiiiiiiii =)))

pembe fiyonk dedi ki...

Rebel: al canım.buzlukta saklaması çok iyi.acil anların kurtarıcısı

Tuğba: :) benimde şu an canım istedi :)

vintage peony dedi ki...

Geçen gün akşam çay içmeye misafirim gelecekti. Bi deneyeyim dedim. Of ki ne of, bayıldım :)

pembe fiyonk dedi ki...

aa beğenmene sevindim canım hatta bir ürünü daha var.tuzlu kurabiye gibi, kandil simidinin uzunu.yağlı gevrek diye geçiyor adı.o da çok dayanıklı misafirin önüne rahatlıkla çıkarlacak türden :))
tavsiiye ederim onuda dene tatlım:)

sevda s. dedi ki...

Hemmen not alayım da aklımda olsun :)Çok da güzel görünüyoor :)

yeni hayat dedi ki...

aklımda kalmıştı bu yazın, geçenlerde bime gidince bir bkkayım deneyeyim dedim bayıldım,kesinlikle göz doldurucu bir ikramlık,çok pratik;)