30 Mart 2012 Cuma

İzmir Optimum Outlet Hakkında

Sıcağı sıcağına şu postu yapayımda, İzmirli blogger arkadaşlarıma anlatayım durumu dedim :) az önce iş çıkışı eve dönerken Bugün açılan optimum outlete uğradım:)
hadi bugün cuma , henüz kimse işten çıkmamıştır derken, neredeyse bütün İzmir'in orada olduğu üstüne iddiaya girebilirim :)

Bir kere çok büyük. En çok sevdiğim tarafı ise outletlerinde çok olması ve İzmir'de dağınık olan birçok markanın da tek çatı altına toplanmış olmasını sevdim.


İzmir'deki Avm'lerin en büyük eksikliği ''eğlence'' diye tabir edilen etkinliklerinin olmaması, durumu biraz sıkıcı hale getiriyordu. Özellikle erkekler daha da bir sıkılıyordu :)))

Optimum içerisinde, Buz pisti, çocuk oyun parkı, Sinema, Fan gate(6 simülatör,lazertag) ve bowling gibi alışveriş dışında da eğlenebilecek alanlarda mevcut.

Benden bu kadar sevgili blogdaşlarım :) Tavsiye ederim sizlere de :)




Resim alıntıdır


23 yorum:

ozax dedi ki...

ben dün önünden geçerken görmüştüm, gerçekten acayip büyük, bakalım haftasonu ne olacak?aslında gitmek de istiyorum ama kalabalık olur şimdi, trafik felan, zaten gaziemirde kilitleniyor yeri geldiğinde, bakalım göze alabilecek miyiz?

! incebellibardak dedi ki...

aa çok sevindim postu okuyunca, biz de Eskişehir'de outlet sorunu çekiyoruz ve nisan sonunda İzmirde bulunacak olmamdan outlet ihtiyacımı da giderebileceğim hissine kapıldım. nerde peki, yerini tarif edebilir misin :) mutlu hafta sonları dilerim :))

pembe fiyonk dedi ki...

Ozax aman diyim canım, hafta içi git :) bugün aslında iş saati denilecek zamanda gittim. trafik o haliyle bile kilitlenmeye hazırdı.kalabalık olduğu için uğultu gürültü fazla.mağazalar kalabalık.Gezdiğini bile anlamazsın

incebelli bardak: bakalım inşallah fiyatlar o zamana kadar uçmaz canım.gaziemir havalanı yolunun hemen üstünde.gaziemir serbest bölge karşısı.Hemen önünden metro geçiyor.havalanına giden metro.o yönden rahat canım.

Junkhead dedi ki...

Valla süper haber canım iyi ki paylaştın bizle de :) Ben de ne zaman açılacak bu Optimum diye düşünmeye başlamıştım . Sanırım İstanbul'daki Optimum'un İzmir versiyonu bu :D

pembe fiyonk dedi ki...

Junkhead: Evet canım optimum serisinin galiba 4.ayağı İzmir :)

darkolivee dedi ki...

bana da dün için bi davetiye geldi, bir spor mağazasının tanıtımı için ama katılamadım ttailde olduğum için :(

optimuma adanada gitmiştim, görüyorum ki izmirinde tasarımı aynı, ortasında kocaman bir ağaç vardı Adanadakinin, bol bol buluşuruz şekerim burda...
bende çok sevindim erken bitmesine çok sıkı çalıştılar ama biraz kalabalık olabilir yeni açıldığı için :(

öperim

sevgiler

cemre dedi ki...

Sen diyodun ki bırak oraları gel bizim diyarlara;)

...KGgirl... dedi ki...

gözünüz aydın

Ece.. dedi ki...

:)) Ben de bugün akşam üzeri iş çıkışı oradaydımm... Hatta az önce Optimum postu hazırladım :)) Kesinlikle çok beğendim ama dediğiniz gibi fazla kalabalık ve uğultuluydu..

ecetongugercekci.blogspot.com

Alina dedi ki...

Great post!

pembe fiyonk dedi ki...

KGgirl:teşekkür ederim :)

ECE:aaa ne güzel inşallah birgün tanışırız:) buluşmalara bekleriz:)

Cemre:her zaman bekleriz şeker:)

İzlemcim:a gel tatlım bütün kızlar toplanıp hep beraber gideriz :))

mod ask dedi ki...

En kısa sürede mağazaları talan etmek gerek,outlet candır:)

Gokche dedi ki...

ben de çok merak ediyorum pazar günü kalabalık olur kesin, bakalım belki bugün bi şansımı deneyebilirim. izmirdeki alışveriş merkezi sayısı kısıtlı olunca izdiham oluyor cidden. ben de forumdan sıkılmıştım artık, bana biraz uzak da olsa optimum iyi oldu. bilgilendirme için teşekkürler, keyifli haftasonları...

begum begum huuu dedi ki...

Ah pambe fiyonkcum annemi ve kaynımı almaya hava alanına giderken trafik oldu resmen optimumun orası innılmazdı o kadar kalabalıktı ki içeri girmeyi denemedik bile biz:) bu hafta istitoruz :)

begumyagci.blogspot.com

pembe fiyonk dedi ki...

Gokche: haftasonu kesin çok kalabalık olur canm.iyi eğlenceler şimdiden:)

Begüm: canım evet o yolu düşünmek bile istemiyorum ben bu kadar yoğun olacağını bilemezdim:)

pembe fiyonk dedi ki...

Moda ask:heheh hemde ca ötesidir:)

sevda s. dedi ki...

Dışarıdan görünüşü İstanbuldakinden daha güzel gibi :)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

vayyy yenimi açıldı bu kuzuu,görmedim daha önce.mayısda 1-2 haftalığına baba evine gelmeyi düşünüyorum muhakkak uğrayayım barii:)

Seher dedi ki...

dört gözle bekliyodum açılmasını ve sonunda açıldı,bende hafta sonu gittim aynen dediğin gibi tüm izmir 7sinden 70'ine herkes ordaydı,biz izmirlilerin nekadar keyifci,eğlenceli biri oldunu bikez daha anladım :D

pembe fiyonk dedi ki...

sevdacım istanbuldakini görmedim henüz:)

baktericim uğra canım.stres atarsın

seher bu hafta tekrar istiyorum bende:)

katre14 dedi ki...

peki bu metronun hangi duragına yakın hangi durakta inersek rahatca ulaşırız

katre14 dedi ki...

ben bişi sorcam metronun hangi duragı daha yakın nerde inecegiz

NUMAN HOCA dedi ki...

Farklı bir blog olmuş tebrikler

MATEMATİK KORKUSUNA SON