26 Mart 2012 Pazartesi

Kurtarıcım: Avene Cicalfate Krem

Eğer güçlü Dermokozmetik bir merhem arıyorsanız, tavisyem Avene Cicalfate olacaktır.
Resimde de görüldüğü gibi nasılda Feci kullanışım değil mi  :) İşte bu sevdiğimin kanıtıdır :P


*Sivilce veya yeni oluşmuş (sıkılmış) sivilce izlerine yada lekelerine,
*Kızarıklıklara, sir, lazer veya ağda benzeri yanıklara
*Yeni oluşmuş güneş yanıkları veya lekelerine
*Pişik problemlerine
*Kaş, bıyık sonrası kızarıklıklara
*Yaralara
*Bazen yanaklarımdaki gerginliklere ( çok rahatlatıyor)
*Gerginleşmiş veya yer yer sertleşmiş el ve ayaklardaki bölgelere iyi geliyor.
*Kokusuz olması çok güzel.
 *İçerdiği çinko sayesinde cildi kısa sürede onarıyor.

Saymakla bitmez... İşte ben, bu kremi bu çok seviyor ve kullanıyorum.






 P.s: Saç ve cilt bakımı ürünleri, deneyimelerimden yola çıkarak tamamen kişisel görüşümü yansıtmaktadır.Ürünler ve markalar kişiden kişiye farklılıklar gösterebilir.

13 yorum:

Moda Sihiri dedi ki...

Hamilelikte olusan cil lekerine iyi gelirmi acaba? Ne denediysem sonucalamadim. En son lazerle sildirmeyi deneyecem :(

BAKTERİiiiiii dedi ki...

yuhh bu kremin işlevi beni kaça katlıyor yahuu :))

renkli kuşla herşey tadında dedi ki...

ben dikiş izlerim için kullanmıştım gerçekten iyi geldi..

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

avene sevıyorum bende..yuzume en ıyı gelen makyaj temızleyıcısı..sevgıler beklıyoruz senı

deniz saatçioğlu dedi ki...

Aklımda olsun bu krem, bende de hep kızarıklıklar oluyor, deneyeceğim

denizsaatcioglu.blogspot.com

güneş dedi ki...

çilleri ve gözenekleri azaltıyormu acaba? birde tamamen yüzünüzde kullanıdınız değilmi?

New York Turca dedi ki...

Pembe fiyonkcum bunu kesin deniycem ne cok faydasini gormussun :)

pembe fiyonk dedi ki...

Moda sihiri: cilt açıcılar kullandın mı? bu onların yanında hafif kalabilir.bence sen yine önce doktorla konuş.bu kremide sor.ama leke gibi sorunlarda doktor işini geçiktirme canım.

NY Turca:çantamdan eksik etmiyorum canım artık bepaten yerine bu :)

Güneş:Gözeneklere etkisi yok canım. çiller içinde hafif kalır.yani açıcı bir ürün değil daha çok tamir edici.

Deniz s.:ben çantamdan eksik etmiyorum canım :)

Renkli kuş.:bak dikiş izini bilmiyordum.demek o kadar faydalı :)

kokoş kelebek: bende temzilyiicisene bakayım o zaman :)

bakteri.ben bu ürünü çok sevdim :))

rebeltakipte dedi ki...

hemen aklımın bi köşesine yazdım bu kremi,oldukça fazla duruma karşı iyileştirici etkisi varmış :)

darkolivee dedi ki...

aa ne güzeeel, her eve lazım bir ürün, bir kenara yazdım şekerim

sevgiler

pembe fiyonk dedi ki...

rebel, Darkolive: kızlar tavsiye ederim.iyi bi ürün

Mine Özdemir dedi ki...

yağlı bir ürün mü sivilce izi için düşünüyorum ama sivilce çıkarmasından korkuyorum ? izler için etkilimi ayrıca

pembe fiyonk dedi ki...

@mine özdemir: evet yağlı bir ürün. Şöyle söyleyeyim tüm yüze sürülecek kadar hafif değil. Lokal yani yeni oluşmuş svilce lekesi üzerine sürebilirsin. Eski ve derin lekeler için bir şey diyemem. Fakat yeni ve hafif atlatılmış sivilceye uygulanabilir. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Sevgiler