19 Mart 2012 Pazartesi

Kütüphanemin Yeni konukları


Ahmet Ümit'e ait olan Aşk Köpeklik'tir kitabını dün markette dolanırken aldım.Okumak için sabırsızlanıyorum :)

 
Debbie Macomber, Küçük Mucizeler Dükkanı.Bu kitabı hep görüyordum ama son dakikada her seferinde sepetimden çıkarıyordum. Geçenlerde bu kitap sanki karşıma dikildi :) rafta tek başına bana bakıyordu..Eğer bu bir işaretse ''seni okumalıyım'' diye düşündüm..


İnsanı yormadan, sıkmadan, heyecanı düşmeden adeta Su gibi akan bir kitap diyebilirim.İnsana verdiği Olumlama'nın dahi dozu yerinde.
Şiddetle tavsiye ederim.

15 yorum:

darkolivee dedi ki...

listeye hemen eklendi :)
teşekkürler tatlım

sevgiler

cecilia dedi ki...

son kitap baya popüler bir kitap henüz okumadım ama bende baya iyi şeyler duydum, bu tarz kitapları seviyorum.

Lulu dedi ki...

Küçük mucizeler adlı kitabı okuması hem rahat hem de günlük hayatın stresinden uzaklaştırıldı, sonuçta lay lay lom bir kitap olmakl birlikte bu tarz kitaplara da insan ihtiyac duyuyor, bende tavsiye ederim

özge dedi ki...

kitap okumayı seven bloggerları se-vi-yo-rum :) küçük mucizeler dükkanını bende merak ediyorum bir türlü karşıma çıkmadı :)

Hamide... dedi ki...

küçük mucizeler dükkanını okudum canım hatta blogumda da yazdım konusunu ve görüşlerimi, çok beğenmiştim :D

lucia m dedi ki...

loving the heels!

www.aroundlucia.com
www.aroundlucia.com

cemre dedi ki...

Ben de aldım küçük mucizeler dükkanını okuyamadık daha ;) ben o ayakkabıya takıldım ama :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

of of kıtap okuyamayalı ne kadar uzun oldu :(((( yıne de lısteme ekledım canım

begum begum huuu dedi ki...

yaaa bende kitabı merak ediyordum :) Hemen alayım çok merak ettim şimdi:)



begumyagci.blogspot.com

pempe gönlüm sende dedi ki...

küçük mucizeler dükkanını çok merak ediyorum bende:)

k ve a ile moda dedi ki...

Bir edebiyatçı olarak son günlerden okuduğum en akıcı kitaplardan.. =) Bundan sonra yine aynı yazarın Bir Yumak Mutluluk adlı kitabınıda tavsiye ederim =)

http://1k1a.blogspot.com/

vintage peony dedi ki...

Ahmet Ümit'in kitapları çok iyidir canım. Mucizeler dükkanını merka ettim bak şimdi.. :)

pembe fiyonk dedi ki...

Güzel yorumlarınız içn teşekkür ederim hanımlar:)

Peonycim Ahmet Ümit'i çok severim.bu sebeple heyecanlyım başlayamadım daha canım :)

K ve A ile moda: devam kiatbı olduğunu bilmiyordum.teşekkürler canım

Süm dedi ki...

Küçük mucizeler dükkanı kitabını aşırı merak ediyorum yorumlarını bekliyoruum ve de:))


Blogumda çekilişim var, bekleriiim...Sevgiler:)

http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

sevda s. dedi ki...

Ben de çok severek okumuştum canım :)