11 Mart 2012 Pazar

MINT GREEN











Bu yazın En'leri arasına girmeye, en istekli renktir kendisi..Hava atmak gibi olmasında :P ben taa geçen yazdan aşık olmuştu kendisine :)) Hemen benim olacaksın demiştim.. tuttum yakasından eve getirdim  :)
 
Botları biliyorsunuz zaten bu kışın favori tasarımlarından!

Havalar ısınmaya başladı mı ailecek kendimizi doğaya bırakıyoruz :) Bir süre sonra sıkıyor kapalı ortamlar, Avm'ler.. hazır hava sıcaklığı 19 derecelerde seyrederken attık kendimizi yine yeşilliklere.

Haftaya yağmur çamur bir aksilik olmazsa, Bahar ayları alışkanlığımız olan dağ yürüyüşümüzü yapmak için can atıyorumm:)

30 yorum:

Hamide... dedi ki...

henüz alamadım bu renkte bir parça kendime ama çok özeniyorum çok soft duruyor :)

cemre dedi ki...

Botlarına bayildimmmmm çok hoş gercekten kolyende çok guzelmis

BÜTÜ dedi ki...

çok çok hoş görünüyorsun tatlım :)
ayakkabılar harika :) mint çok yakışmış :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

çok güzel kombin canım beyılıyorum bu mint rengine bende az önce tayt aldım sırf rengi için:)

Gelin adayı dedi ki...

Evet tatlım bahar geldi mi avm leri bırakmak lazım :) Mint rengini 1-2 yıldır görüyorum ama bulmak pek kolay olmuyor. Bulduğum anda bende mint rengi bir şeyler alıp giyeceğim :) Bota bayıldım ;)

Emilie Trend dedi ki...

Kombini cok begendim... Min bluz'un guzelligine diyecek yok!!! Cap toe botlar sahane ;))) Cantayi ayrica favorim... Opuyorum xxx

BeTwin Us dedi ki...

Bu güzellik karşısında sadece wooouv demek istiyorum! :)) sezonun en favori renginin eeen güzel örneği budur! hem şifon gömlek hem de oje detayında karşımıza çıkan bu trendi, snake print çantan ve ucu dore bootilerinle harika tamamlamışsın tatlım, bayıldım sana! :))


Michael Kors Cross Body Bag çekilişimize katılmak için;

Michael Kors Cross Body Bag Giveaway

civciv dedi ki...

Cok Trendy ve güzel bir kombin olmus cnm ;)

Mint yesil' i aldi basini gitti bu sezon ;)


Iyi haftalar

Xx civciv

cerenim.com dedi ki...

ton nefis h&m ve gina trikot bu sezon bu renkte bircok irun getirdi

fashiONözge dedi ki...

kombin enfess canım harika olmuşsuun:)

BAKTERİiiiiii dedi ki...

vay vay vayyyy iki dakke arkamı döndüm neler giymişsin sen öyleeee,onları hemen çıkartıp(pantalonun bana çok bol geleceğinden kalabilir nihahahah) bana kargoluyorsun ona göre,salarım yoksa bakterilerimi nihaha:))

begum begum huuu dedi ki...

çok yakışmış mint:) çok başarılı bi kombin:) bilezikleri bende çok seviyorum :)))


begumyagci.blogspot.com

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

harıka kombın enfes renkler daha ne olsunnnn :))))bıleklıklere mı baksam bluza mı papuclaramı yanı mısss

bu arada cekılısım var beklerım :)))

Moda Sihiri dedi ki...

Cok hos bir kombin ornegi gercekten. Kolyenide ayrica cok begendim ;)

CMOS dedi ki...

çok hoş bir kombin olmuşşş:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

ayy inanamadım aynı bluzdan bendede var:)) ve okadar severek giyiyorumki, her giydiğimde çok beğeniliyor:) sana da çok yakışmış canım:)

reyhane dedi ki...

Ne kadar şıksın sen böyle bakiimm:)

zeys dedi ki...

Bayildmmm cnm bptlarinaa mint yesili gomlegineee kurkuneee..bastan asaga sahanesin..

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Bc dedi ki...

çokk hoş!!

Rainbow Gatherer dedi ki...

krürk yeleğin cok hoş :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

goncaninsepeti dedi ki...

kombin çok güzel olmuş özellikle botlara bayıldım :)

Adsız dedi ki...

lütfen botlarını neredne aldığını yazar mısın bayıldım
Sema

Trendsum dedi ki...

Botlar kolye şahane.. kombin mukemmel... Yeni keşfettim, takipteyim ;)

http://trendsum.blogspot.com/

Nerwen dedi ki...

Her zamanki gibi çok şıksın. Parçalar ayrı ayrı da, böyle bütün olarak da çok hoş :)

pembe fiyonk dedi ki...

güzel yorumlarınız için teşekkür ederim kızlar.
bot: koton

sevda s. dedi ki...

Canım ya çok hoşsun, mint yeşil bluz çok güzelmiş, papuçlar da öyle :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

mint yeşil ile mukemmel ayarlanmıs leopar birlikteliği
ayakkabını severım senın cok yakısmıs

Sarah dedi ki...

♥ mint green at the moment!


500daysoffashion.blogspot.com

tubitos dedi ki...

bluzun rengi çizme aksesuarların kürk yeleğin hepsi o kadar güzelki, harika bir kombin olmuş çok beğendim..

guzelliknehri dedi ki...

Ayakkabıların çok şık cnm