23 Mart 2012 Cuma

Moda Direktörlüğü Yaptım

Elimde kısıtlı resim var..Zira bana verilen çekim cd'sinde problem vardı. Açamadım resimleri. Sağolsun arkadaş hemen mail'le birkaç tane gönderdi.

Moda fotoğrafçılığı da yapan Abdullah Ergün acilen bu işe el atmamızı istedi.
Ayakkabı firması için, Mankenin kombinlerini ben oluşturdum. Mekan için aklımda bir yer vardı. Onuda beğendiler.
Mekanlar, kıyafetler derken, az biraz görünen tanıtım panolarından umarım yaptıklarımızı beğenirsiniz.
Güzel arkadaşım İnci'ye de sevgilerimi gönderiyorum.

Moda fotoğrafçısı:Abdullah Ergün
Manken: İnci Mısırlı













11 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

ne güzel şeyler çıkmış ortaya eline sağlık tatlım:)



begumyagci.blogspot.com

gülümse dedi ki...

bence çok hoş görünüyorlar,emeğinize sağlık

pembe fiyonk dedi ki...

teşekkür ederim kızlar :)

darkolivee dedi ki...

ben ne olduğunu tam anlamadım kuşum yaa :(

pembe fiyonk dedi ki...

darkolivee canım benim :))
mankenin giysileri ben ayarladım ben kombinledim.... bi ayakkabı firması içindi çekimler. ayakkabıya göre giysi kombini yaptım.

Clara Turbay dedi ki...

I love visiting this blog. I find a lot of great ideas here.

darkolivee dedi ki...

onu anladım bitanemde, ben ortada manken göremediğim için yanlış mı anladım dedim, dekordaki mankenleri sonradan farkettim hhehe

inşallah daha ayrıntılı bir şekilde koyabilirsin

öpüyorum

sevgiler

rebeltakipte dedi ki...

fotoğraflar keşke biraz daha yakın olsaydı ama genel itibari ile hoş görünüyor,emeğinize sağlık :)

pembe fiyonk dedi ki...

rebelcim daha yakından fotolar vardı.işte cd problemliydi.elime geçerse başka bir cd mutlaka koyarım canım :)

Darkolive:heheh bende şimdi anladım :) tabii fotolar uzak kaldığı için sende haklısın :)

Tasarim Atölyesi dedi ki...

yakışır arkadaşıma çok tebrik,kalp kalp kalp :)

pembe fiyonk dedi ki...

sağol canım arkadaşım